کد خبر : 230473 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۳:۵۷

فال روزانه سه شنبه 16 آذر 1395

 فال روزانه سه شنبه 16 آذر 1395 فال روزانه متولد فروردین : حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می‌کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی‌کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار …

فال روزانه سه شنبه 16 آذر 1395

 فال روزانه سه شنبه 16 آذر 1395

فال روزانه متولد فروردین :

حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می‌کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی‌کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می‌کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می‌ترسید. برطرف کردن سستی‌های خودتان مهم‌تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

فال روزانه متولد اردیبهشت :

شما توسط یک اتفاق یا صحبتی که به تازگی برایتان پیش ﺁمده است انرژی مثبت زیادی گرفته‌اید، به همین دلیل اقدامات و فعالیت‌های مهمی را بر می‌دارید که در ﺁینده‌تان تاثیر فوق العاده‌ای دارد. به خاطر داشته باشید که هر کاری پستی و بلندی‌های مختص به خودش را دارد، هیچ گاه نا امید و یا هیجان زده نشوید، در هر مرحله‌ای که هستید صبر را پیشه خود کنید تا به موفقیت کامل دست پیدا کنید.

فال روزانه متولد خرداد :

امروز همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما می‌شود تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید. شما از سایر همکاران تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند و به تعهداتی که دارند عمل کنند. اما احتمالا معیارهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها خودتان اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان نیز وقت گذاشته‌اید.

فال روزانه متولد تیر :

شما باید قادر باشید که در یک موقعیت دشوار بهترین کاررا انجام دهید اگر شریک یا دوست شما از نظرات شما پیروی نکرد شما کار خودتان را بکنید. اخیرا به خاطر رفتار عجیب و غریب کسی شوکه شده اید اما الان آماده اید که برای رسیدن به موفقیت و شادکامی در زندگی تان کاری بکنید. خوشبختانه شایستگی و لیاقت تان راه را برای شما هموار می‌کند و اشتیاق شما برای یادگیری اعتماد به نفس شما را افزایش داده و به هر کجا که می‌خواهید شما را می‌رساند.

فال روزانه متولد مرداد :

با وجود اینکه این روزها درباره تعطیلات آینده فکرمی‌کنید، کمبود وقت یا پول باعث می‌شود که از برنامه‌هایی که برای خود در نظر گرفته بودید صرف نظر کنید. سیاره حاکم شما عطارد در حال بازگشت به نشان شما است و امروز با مریخ مدعی اتصال پیدا می‌کند و به شما نشان می‌دهد که این امیدواری شما می‌تواند بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. به هر حال،‌ شما می‌توانید بر اوج هر چیزی بایستید اگر به یاد بیاورید که این حالت خیلی کوتاه تراز همیشه است و این را بدانید که از دست دادن تعادل تان باعث نمی‌شود که بتوانید زودتر به رویای رسیدن به تعطیلات برسید.

فال روزانه متولد شهریور :

امروز از یک طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می‌خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.

فال روزانه متولد مهر :

شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می‌شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می‌کنند این است که شما تصمیم می‌گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

فال روزانه متولد آبان :

شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

فال روزانه متولد آذر :

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.

فال روزانه متولد دی :

شما تنها کسی نیستید که به حقایق توجه می‌کند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید ممکن است روشتان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می‌توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد که مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نکنید که حل کردن مشکلات واقعاً به آن اندازه که به نظر می‌رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای تلاش نکردن وجود ندارد.

فال روزانه متولد بهمن :

ممکن است شما روزتان را با یک رفتار و حالت آسان گیر و بی قیدانه شروع کنید اما همچنان که روز پیش می‌رود می‌بینید که شرایط چقدر سخت و دشوار می‌شود. شما اکنون قصد تغییر و تحول را ندارید اما یک موقعیت دشوار به توجه فوری شما بستگی دارد. دوستان تان شیفته توانایی شما برای درک یک موضوع پیچیده هستند و همه شان از درک استوار شما از واقعیت‌های امروز شگفت زده هستند. جلو بروید و رهبری را بدست بگیرید اما بیش از حد سخت گیری نکنید.

فال روزانه متولد اسفند :

شما می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید حتی اگر امروز انرژی برای این کار نداشته باشید. اگر تا کنون در رابطه با بیان یک موضوع دشوار خانوادگی در کشمکش بودید، ممکن است در نهایت راهی بیابید که امروز این کار را بکنید. رویکرد خوش بینانه و جدید شما به زندگی مانند خورشیدی است که امروز دنیا را برای تان روشن تر و جالب تر می‌کند. در رابطه با استرس ها و فشارهای کاری آینده نگران نباشید؛ سعی کنید روحیه خوب خود را حفظ کنید!

فال روزانه سه شنبه 16 آذر 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 16 آذر 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 378 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php