کد خبر : 256604 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه دوشنبه 18 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین متاسفانه، امروز روز خوبی برای سرگرمی و بازی نیست. در حقیقت، شما ممکن است از لحاظ عاطفی وضعیت آزار دهنده ای را احساس کنید، و حس کنید که انرژیتان کمتر از همیشه است. یک نوع خاصی از آگاهی در درون شما وجود دارد که از شما می …

فال روزانه دوشنبه 18 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین

متاسفانه، امروز روز خوبی برای سرگرمی و بازی نیست. در حقیقت، شما ممکن است از لحاظ عاطفی وضعیت آزار دهنده ای را احساس کنید، و حس کنید که انرژیتان کمتر از همیشه است. یک نوع خاصی از آگاهی در درون شما وجود دارد که از شما می خواهد نگاهی جدی به واقعیت بیاندازید و تصمیمات مهمی در ارتباط با اهداف و برنامه های خود اتخاذ کنید. شاید احساس کنید که وقتتان در حال تمام شدن است و هنوز تجربه ها و ماجراجویی های زیادی در انتظارتان هستند. البته که هنوز وقت بسیار زیادی دارید، اما از این احساس خود استفاده کرده و برای زندگی و کارهایتان طوری برنامه ریزی کنید که بیشترین بهره را از زمانتان ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما امروز با پناه بردن به احساسات خود به احساس آرامش و راحتی دست نخواهید یافت. شما ترجیح می دهید در شرایط موجود تمام حواستان را به کارتان بدهید. روی انجام کارها طبق روال عادیشان متمرکز شده و اجازه هم ندهید چیزی حواستان را پرت کند. برای خودتان یک برنامه ی دقیق و مشخص در نظر گرفته و به همان بچسبید. امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید اصول و چارچوب ها را در هم بشکنید و برای خودتان هر کاری که دلتان می خواهد بکنید، هیچ کس هم برای انجام این کارها با شما همراهی نخواهد کرد و دلیلتان را برای انجام آنها درک نخواهد کرد. فعلا به همان روش همیشگیتان پایبند باشید و به وظایف خود رسیدگی کنید. زمان گرانبهاست – آن را هدر ندهید.

فال روزانه متولدین خرداد

سعی کنید امروز با کارها و حرف هایتان دیگران را خفه نکنید! شما ممکن است بخواهید با وقت گذراندن با دیگران احساس آرامش کنید و فشارهای عصبی که دارید تحمل می کنید را تخلیه کنید، اما بر خلاف انتظارتان این کار تنها باعث به هم ریختن اعصاب و بداخلاق شدن همه، از جمله خودتان خواهد شد! دست از تلاش برای پیدا کردن عیب و ایراد در دیگران و کارهایشان بردارید. بهترین کاری که در شرایط موجود از دستتان برمی آید این است که انرژی خود را بر روی وظایفی که برای مدتی پشت گوش انداخته بودید متمرکز کنید. پروژه هایی را که به نظم و توجه خاصی نیاز دارند را نسبت به بقیه در اولویت قرار دهید.

فال روزانه متولدین تیر

در حال حاضر احساسات شما در حال تشدید است و تلاش برای سرپوش گذاشتن روی آنها مانند این است که بخواهید در یک قابلمه­ی در حال جوشیدن را ببندید. تلاش برای نادیده گرفتن وضعیت موجود هم باعث می شود شما خیلی زودتر از همیشه عصبی شوید و اوضاع بدتر شود. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید. خشم و عصبانیت شما را به جایی نخواهد رساند. اگر کسی کاری کرده که باعث ناراحتی شما شده، به جای حرص خوردن در مورد این موضوع با او صحبت کنید. انرژی خود را در جهت رسیدگی به کارهای خودتان متمرکز کنید. به امور مالی، سرمایه گذاری و برنامه ریزی های درازمدت خود فکر کنید و نگذارید هیچ چیز و هیچ کسی اعصابتان را به هم بریزد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز احساس وصل بوودن و وابستگی به دیگران برای شما اصلا خوشایند نخواهد بود. شما در شرایط فعلی ترجیح می دهید که خودتان از پس کارهایتان بربیایید و علاقه ای به صحبت کردن در مورد احساساتتان با دیگران ندارید. اگر احساس ناراحتی یا افسردگی می کنید بهترین کار این است که به تنهایی این مرحله را پشت سر گذاشته و به این احساسات خود غلبه کنید. دیگران نمی توانند آن طوری که شما انتظار دارید درکتان کنند و صحبت کردن در مورد این موضوع با آنها تنها باعث آشفتگی بیشتر شما خواهد شد. بهترین کار ممکن این است که برای رهایی از افکار بیهوده سر خودتان را با کارهایتان گرم نگه دارید.

فال روزانه متولدین شهریور

شاید امروز در شرایطی قرار گرفته باشید که باعث می شود احساس محدودیت کنید، اما در واقع این به نفع خود شماست. شما دارید کارهایتان را با شور و انرژی زیادی به انجام می رسانید، اما اگر می خواهید نتایجی که دریافت می کنید حتی بهتر از سطح انتظارتان باشند باید سعی کنید نظم و ترتیب فوق العاده ای در کارتان داشته باشید. اهدافتان از شما خیلی دور نیستند. تنها کاری که برای دست یابی به آنها باید انجام دهید این است که تمرکز خود را حفظ کرده و اجازه ندهید گذشت زمان شما را دچار استرس و نگرانی کند. عجله کردن باعث بروز اشتباهاتی خواهد شد که جبرانشان حتی اگر ممکن باشد، خیلی وقت گیرتر خواهد بود.

فال روزانه متولدین مهر

آرامشی که امروز می توانید از طریق پناه بردن به کارتان و سرگرم شدن با آن به دست بیاورید از هیچ راه دیگری برایتان میسر نخواهد شد. شاید به نظرتان مسخره بیاید، اما امروز هیچ چیز به اندازه ی انجام و خط زدن کارها از لیست کارهای روزمره تان برای شما لذت بخش نخواهد بود. سعی کنید دیگران و کارهایشان را بیش از اندازه مورد انتقاد قرار ندهید، مخصوصا اگر خودشان از شما نظر نخواسته باشند! به جای این که در کار دیگران دخالت کنید حواستان به کارهای خودتان باشد و اجازه ندهید بزرگی آنها شما را بترساند. هر چقدر بترسید کوهی که در برابرتان قرار گرفته بزرگتر خواهد شد. با اراده و پشتکارتان الگوی دیگران باشید.

فال روزانه متولدین آبان

حواستان را به کارتان بدهید و دست از خیال پردازی بردارید، اگر حواستان را خوب جمع نکنید خواهید دید که جزئیاتی که موقع سیر در دنیای خیال از چشمتان پنهان مانده اند برایتان دردسرهای بزرگی درست خواهند کرد. کارهایتان را پشت گوش نیندازید و اگر وظیفه ای به عهده دارید و کاری باید انجام دهید همین امروز به آن رسیدگی کنید. کارهای انبار شده در خانه، مثل شستن لباس ها، ظرف ها و نظافت سرویس های بهداشتی، چیزی نیستند که اگر چشمتان را به روی آنها ببندید غیب شوند! در محل کارتان هم هیچکس جز خودتان کارهایتان را انجام نخواهد داد. هر چقدر امروز بیشتر کار کنید فردا احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت.

فال روزانه متولدین آذر

امروز باید تمام کارهایی که دیروز نیمه کاره رها کرده و یا پشت گوش انداخته بودید را به انجام برسانید. برای این که بتوانید تمام کارهایی که به عهده دارید را انجام دهید باید نظم و ترتیب داشته باشید و حواستان به گذشت زمان هم باشد. هر چقدر کارهای بیشتری را بتوانید به انجام برسانید خودتان هم حس و حال بهتری خواهید داشت. احساس رکودی که در زندگی خود دارید نشانه ی این است که دیگر زمان آن رسیده که تکانی به خودتان بدهید. حتی یک دقیقه هم منتظر ننشینید تا یک نفر دیگر برایتان راه چاره پیدا کند. خودتان به کارهایتان رسیدگی کنید، چون هیچکس به اندازه ی خود شما دلش برایتان نمی سوزد.

فال روزانه متولدین دی

امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید آن را با بیخیالی بگذرانید. شما در حال حاضر در مقطع زمانی مهمی قرار گرفته اید و باید خودتان را به طور جدی برای آینده آماده کنید. تا زمانی که از محکم بودن زمین زیر پایتان مطمئن نشده اید حتی یک قدم دیگر هم برندارید. یکی از بهترین کارهایی که امروز می توانید انجام دهید این است که لیستی از اهدافتان را به روی کاغذ بیاورید تا با نوشتن آنها زمینه را برای واقعیت پیدا کردن این اهداف فراهم کنید. دراز مدت را در نظر داشته باشید و به دنبال دلخوشی های لحظه ای و زودگذر نباشید. کلید واژه های امروز منطق و امنیت هستند، پس آنها را مرتب در نظر داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز به نظر می رسد که دیگران همه با هم دست به یکی کرده اند تا شما را با رگبار انتقادهایشان له کنند! به جای این که در برابر آنها جبهه بگیرید به حرف هایشان گوش کنید و ببینید چه چیزهای سازنده ای برای گفتن دارند. این که مغرور نشوید و خودتان را بی عیب و نقص ندانید از اهمیت بسیاری برخوردار است. دیگران را با خودتان مقایسه نکنید و فکر نکنید که همه باید عملکردی در سطح شما داشته باشند. وقتی می بینید کسی سرعت عمل شما را ندارد حوصله به خرج بدهید. نگاهی به گروه دوستانتان بیندازید و ببینید که آیا واقعا شخصیت شما با آنها همخوانی دارد؟ شاید لازم باشد در مورد بعضی دوستی هایتان تجدید نظر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز گاردتان را محکم بگیرید و تا می توانید مواظب خودتان باشید، چون به این رسیدگی و توجه حتما نیاز پیدا خواهید کرد. اطرافیانتان حتی اگر منظور بدی نداشته باشند هم با حرف ها و نظرهایشان باعث ناراحتی و دل شکستگی شما خواهند شد. قرار نیست با کسی بجنگید یا بحث کنید؛ بهترین دفاعی که در این شرایط می توانید از خودتان بکنید این است که بخش سازنده ی این انتقادها را در نظر گرفته و بقیه ی آن را به دست باد بسپارید. با این کار شما خواهید توانست بی آن که ناراحت و دلخور شده باشید ایراد کار خود را یافته و برطرف نمایید. با این روش مثبت خواهید توانست کارهای زیادی را به انجام برسانید.

فال روزانه دوشنبه 18 تیر 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 18 تیر 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 561 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php