کد خبر : 254868 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰:۴۶

فال روزانه دوشنبه 14 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز ممکن است تغییراتی ناگهانی در وضعیت رابطه ی عاطفی شما ایجاد شوند. اگر در حال حاضر شخصی را دوست دارید و با او در ارتباط هستید خودتان را برای پیشنهادهایی هیجان انگیز از سوی او آماده کنید، این پیشنهادها ممکن است حتی دربرگیرنده ی تقاضای ازدواج …

فال روزانه دوشنبه 14 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است تغییراتی ناگهانی در وضعیت رابطه ی عاطفی شما ایجاد شوند. اگر در حال حاضر شخصی را دوست دارید و با او در ارتباط هستید خودتان را برای پیشنهادهایی هیجان انگیز از سوی او آماده کنید، این پیشنهادها ممکن است حتی دربرگیرنده ی تقاضای ازدواج هم باشند. اگر هم کسی را دوست دارید اما هنوز به او چیزی نگفته اید ممکن است خودش همین امروز به سراغتان آمده و در مورد احساسی که نسبت به شما دارد صحبت کند! اگر هم هنوز خبری از عشق نیست ممکن است همین امروز سر و کله ی یک نفر پیدا شود. سعی کنید صبح که می خواهید از خانه بیرون بروید بهترین لباس هایتان را پوشیده و حسابی به خودتان برسید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست‌هایی که در قبل داشته اید و تجربه‌های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می‌شود.

فال روزانه متولدین خرداد

شما در حال حاضر بسیار خلاق هستید. از طرفی هم شرکت در فعالیت های مختلف اجتماعی شما را با افراد جدیدی در ارتباط قرار خواهد داد که فعالیت ها و تخصص هایی دارند که از نظر شما بسیار جالب و هیجان انگیز است. آشنایی با افراد در این موقعیتی که با خلاقیت بسیار شدید شما همراه است ممکن است ایده های فوق العاده ای را در ذهن شما ایجاد کرده و فکر آغاز برخی فعالیت های جدید و هیجان انگیز را به ذهنتان بیاورد. پیش از گرفتن هر تصمیمی بهتر است کمی بیشتر با این افراد وقت گذرانده و اطلعات خود را تکمیل کنید. امروز همچنین در پرونده ی روابط عاطفی یک روز خوب و شاید حتی به یاد ماندنی خواهد بود.

فال روزانه متولدین تیر

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز به احتمال زیاد برای شما یک روز پر از کار و تلاش خواهد بود و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، اما در عین حال پیشرفت های فوق العاده ای را هم تجربه خواهید کرد که حتی خودتان هم انتظارش را ندارید. شاید مجبور باشید برای کارهایی که در لیست کارهای امروزتان قرادارند مسیرهایی هر چند کوتاه اما متعدد را طی کنید و زمان زیادی را پشت ترافیک بگذرانید، سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و اجازه ندهید شلوغی خیابان ها اعصابتان را به هم بریزد. امروز خودتان را برای پیام ها و تماس های تلفنی بیشماری که حاوی خبرهایی مهم برای شما هستند آماده کنید، اما بهتر است همه ی شنیده هایتان را بلافاصله باور نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است مجبور باشید زمان نسبتا زیادی را به انجام کارهای اداری و کاغذبازی های خسته کننده ی مرتبط با مسائل مالی اختصاص بدهید. شما امروز نیاز شدیدی به داشتن کمی هیجان در زندگی خود احساس می کنید. شاید تصمیم بگیرید در فعالیت های ورزشی چالش برانگیزی مانند اسکی و قایق سواری شرکت کنید و یا بخواهید در فعالیت های گروهی که افراد زیادی را در برمی گیرند و فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیارتان قرار می دهند حضور پیدا کنید. هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید کمی خوش بگذرانید ، اما فراموش نکنید که در این راه جانب اختیاط را هم رعایت کرده و دیگر مسئولیت های خود را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر چه غیر ممکن به نظر می‌رسد، اما سرعت زندگی شما افزایش در حال افزایش است. شما می‌توانید از یک چیز به سمت چیز دیگری بدوید و به دنبال خود یک سری از کارهای ناتمام را بر جای بگذارید. به جای اینکه تلاش کنید تا انبوهی از کارها را در وقت کم و با هم دیگر انجام دهید، سعی کنید روش کار خود را عوض کنید و کارهای کمتری را انجام دهید و درنهات از اینکه می‌بینید چگونه می‌توان کارهای بی شماری را با کمی آرامش داشتن انجام داد شگفت زده خواهید شد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما به تلاش در راه رسیدن به اهداف حرفه ای و شخصی خود که برایتان بسیار هم مهم هستند ادامه خواهید داد. با این حال مسائل عاطفی برایتان در اولویت خواهند بود و ذهنتان را به خود مشغول خواهند کرد. اگر متأهل هستید بد نیست بدانید اتفاقات غیر منتظره ای در راه هستند که شما را به شریک زندگیتان نزدیک تر خواهند کرد. اگر هم مجرد هستید ممکن است در حین فعالیت های اجتماعی امروز خود با شخص بسیار جذاب و هیجان انگیزی آشنا شوید که خیلی زود دلتان را می برد. حتی این احتمال وجود دارد که ناگهان یکی از دوستان قدیمی و یا همکاران خود را از زاویه ی جدیدی دیده و یکباره به او علاقمند شوید!

فال روزانه متولدین دی

از دیروز تا بحال هیچ چیز تغییر نکرده، اما ظاهرا شما الان شادتر و سرحال تر شده اید. پس به جای نگران شدن به خاطر چیزهایی که تحت کنترل شما نیست، فقط به کارتان ادامه دهید. اما گفتن این حرف که شما هیچ وقت تسلیم نخواهید شد اشتباه است! شما خیلی راحت در راهکارهای خود بازنگری کرده و تاکتیک‌هایتان را عوض می‌کنید. پس اگر خواهان آزادی‌های دیگری در زندگی تان هستید، که حتی مشکلاتی هم برایتان به همراه دارند، سعی کنید که تا آخر راه مقصد نهایی خود را گم نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن

مکالمات غیر منتظره ای که امروز با افرادی در دوردست ها خواهید داشت ممکن است فرصت های جدیدی در ارتباط با کار، تحصیلات سفر و یا دیگر تجربه های ارزنده در اختیار شما قرار بدهند. در نتیجه ی این فرصت ها دوستی های جدید و همچنین ایده ها و اهداف جدید و هیجان انگیزی شکل خواهند گرفت. استفاده از تکنولوژی مدرن می تواند نقشی مهم و کلیدی در پیشرفت این اهداف داشته باشد. به احتمال زیاد به همین زودی ها یک سفر هوایی به مقصدی که احتمالا تا به حال ندیده اید در انتظارتان خواهد بود. خودتان را برای یک سفر فوق العاده آماده کنید. فکر کردن به این سفر تحمل فشارهای کاری پایان سال را برای شما راحت تر خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

در حال حاضر مسائل کاری و تجاری نقش بسیار مهمی را در زندگی شما ایفا می کنند و ایده ها و افراد جدیدی که سر راهتان قرار می گیرند فرصت های بیشتری را برای پیشرفت در این زمینه ها در اختیارتان قرار می دهند. روابط عاطفیتان هم امروز دارند خیلی خوب پیش می روند و نسبت به شخصی که دوست دارید احساس نزدیکی بیشتری می کنید. اگر هنوز عشقتان از شما خواستگاری نکرده است احتمال این که امروز چنین اتفاقی برایتان بیفتد اصلا بعید نیست، حداقل حرف یک آینده ی مشترک را حتما به میان خواهد آورد. اگر هم هنوز هیچکس وارد زندگیتان نشده است امروز شانس آشنایی با فردی را خواهید داشت که خیلی زود به عشق زندگیتان تبدیل خواهد شد.

فال روزانه دوشنبه 14 اسفند 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 14 اسفند 1396

2/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : اسلاید ، روزانه ، فال بازدید 526 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php