کد خبر : 242234 تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۰۵

7 نکته مهم هنگام خرید کیف چرم

7 نکته مهم هنگام خرید کیف چرم خرید کیف چرم چیزی است که باید با دقت فراوان انجام شود. وقتی کیف چرم می خریم اغلب به دنبال اجناس با کیفیت که مدت زیادی دوام بیاورد هستیم. وقتی کیف مورد علاقه ی خود را پیدا کردید حتماً آن را کاملاً بررسی …

7 نکته مهم هنگام خرید کیف چرم

7 نکته مهم هنگام خرید کیف چرم

خرید کیف چرم چیزی است که باید با دقت فراوان انجام شود. وقتی کیف چرم می خریم اغلب به دنبال اجناس با کیفیت که مدت زیادی دوام بیاورد هستیم. وقتی کیف مورد علاقه ی خود را پیدا کردید حتماً آن را کاملاً بررسی کنید تا مطمئن شوید دقیقاً همانی است که می خواستید. چند نکته در مورد خرید کیف چرم در زیر می خوانید.

۱- پرداخت کار

وقتی کیف چرم می خرید، چک کنید که چرم ایرادی نداشته باشد. چرم باید نرم و صاف باشد. عموماً هرچه چرم نرم تر باشد گران تر است. همچنین نقشی که نوع پرداخت در نگهداری کیف دارد در نظر بگیرید. مثلاً پرداخت های صاف و براق نگهداری آسان تری دارند اما پرداخت جیر، به نگهداری و مراقبت بیشتری برای تمیز ماندن نیاز دارد.

۲- دوخت

هنگام خرید کیف چرم باید دوخت آن را چک کرد. باید مطمئن شوید که دوخت ها و درز ها قوی هستند و می توانند فشار را تحمل کنند. همچنین دوخت ها باید تمیز باشند در واقع باید کنترل کیفیت انجام دهید! اگر دوخت کیف نا مرتب است یا هر ایراد دیگری دارد، احتمالاً کیفیت خوبی نخواهد داشت.

۳- تو دوزی

وقتی کیف چرم می خرید به یاد داشته باشید که داخل کیف به اندازه ی بیرون آن مهم است. کیف را باز کنید و تو دوزی ها و درز ها را بررسی کنید. شما تو دوزی با کیفیتی می خواهید که پاره یا جدا نشود. به ویژه اگر قرار است از این کیف هر روز استفاده کنید این نکته بسیار مهم است.

۴- ضمائم

به متعلقات کیف خوب نگاه کنید تا مطمئن شوید ایمن هستند. مثل دسته ها، بند ها و جیب ها. دسته ها و بند ها قرار است وزن کیف را تحمل کنند پس باید محکم و مطمئن باشند. هیچ چیز بدتر از زیپ در رفته، قلاب خراب یا دسته ی کنده شده نیست، به خصوص اگر بیرون در حال انجام کار ها باشید.

۵- سخت افزار و لوازم

وقتی کیف چرم یا هر کیف دیگری می خرید سخت افزار و لوازم آن را چک کنید تا مطئن شوید به خوبی کار می کنند. زیپ ها را چند بار باز و بسته کنید تا مطمئن شوید به راحتی حرکت کرده و گیر نمی کنند. مسلماً نمی خواهید زمانی که شروع به استفاده از کیف کردید بفهمید که لوازم آن ایراد دارند!

۶- بو

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد که قبل از خرید کیف آن را بو کنید اما بوی چرم هم جزء مواردی است که باید قبل از خرید کیف در نظر بگیرید. چرم باید بوی طبیعی بدهد و نه بوی مواد شیمیایی و رنگ. به علاوه چرم های با کیفیت بوی بسیار دلچسبی دارند!

۷- ضمانت

اگر از برند های طراحان معروف یا فروشنده ای قابل اطمینان خرید می کنید، سیاست مرجوعی و هم چنین ضمانت آن ها را بررسی کنید. با وجود رعایت تمام نکات قبل از خرید کیف، ممکن است اتفاقی خارج از کنترل شما برای آن بیفتند که لازم است برای آن آمادگی داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 252 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php