کد خبر : 235949 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۸:۲۴

شخصیت شناسی از روی رنگ خودرو

شخصیت شناسی از روی رنگ خودرو آیا اتومبیل شخصی دارید؟ فرقی نمی‌کند که به این سئوال پاسخ مثبت دهید یا منفی. برای ما مهم است که بدانیم اگر اتومبیلی بخواهید بخرید دوست دارید چه رنگی باشد. بر اساس رنگی که شما انتخاب می‌کنید می‌توانیم شخصیت شما را پیش‌بینی کنیم: سیاه: …

شخصیت شناسی از روی رنگ خودرو

شخصیت شناسی از روی رنگ خودرو

آیا اتومبیل شخصی دارید؟ فرقی نمی‌کند که به این سئوال پاسخ مثبت دهید یا منفی. برای ما مهم است که بدانیم اگر اتومبیلی بخواهید بخرید دوست دارید چه رنگی باشد. بر اساس رنگی که شما انتخاب می‌کنید می‌توانیم شخصیت شما را پیش‌بینی کنیم:

سیاه:

شما دوست دارید دیگران را کنترل کنید. شخصیتی شیک و پیچیده دارید. به سمت اشیای مجلل جلب می‌شوید. اما علاقه‌ای به مسایل خیره‌کننده ندارید و به نظرتان آنها مبتذل و بیمزه هستند.

سفید:

صادق، کمال‌گرا، هوشمند و اجتماعی! شما به اتومبیل به چشم وسیله حمل و نقل نگاه می‌کنید. آن را دارایی شخصی حساب نمی‌کنید و معتقدید تنها وسیله‌ای برای استفاده است.

خاکستری یا نقره ای

فهمیده، خوش مشرب و کمی مشغول! انجام کارها بدون ماشین برایتان امکان‌پذیر نیست! شما این رنگ ماشین را دوست دارید چون در عین شیک بودن کثیفی را سریع نشان نمی‌دهد. رنگ ماشین شما بازگو کننده بخشی از شخصیت شماست که دوست دارد برای همه چیز برنامه‌ریزی داشته باشد.

قرمز

شما فردی پر حرارت و ماجراجو هستید. شادید و از زندگی لذت می‌برید. عاشق محبوبیت و جشن و سرعت هستید. ماشین شما تنها وسیله حمل و نقل نیست بلکه نشانه آزادی شما و استقلال‌تان است. اگر رنگ قرمز در اتومبیل شما به صورتی یا بنفش متمایل شده یعنی بخش رومانتیک شخصیت شما پر رنگ‌تر است.

زرد:

شما فردی شاد و صرفه‌جو و بسیار خوش‌بین هستید. طبیعتی باز و بسیار گرم دارید. به شانس اعتقاد دارید و همیشه در اتومبیل‌تان دو یا سه وسیله خوش‌شانسی همراه‌تان است.

آبی:

شما طبیعتی صادق، همدلانه و گرم دارید. اجازه نمی‌دهید مشکلات شما را آزار دهند. شما قوی هستید. اتومبیل برای شما وسیله‌ای کاربردی است و شما با صبر و حوصله رانندگی می‌کنید. این رنگ بیشتر مورد علاقه مادرهای خانواده است.

سبز:

این رنگ معمولا کم پیدا می‌شود اما افرادی که به آن علاقه دارند افرادی مستقل و قوی هستند و اهمیتی به حرف مردم نمی‌دهند. اتومبیل شما همانند شخصیتتان نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند.

کرم و قهوه ای یا طلایی

شما فردی سنتی و محافظه‌کار هستید. دوست ندارید در چشم باشید. مردم شما را به سادگی، صداقت و عدالت‌تان می‌شناسند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 452 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php