کد خبر : 234518 تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۱۷

نوشیدنی هایی برای کاهش وزن و سم زدایی بدن

نوشیدنی هایی برای کاهش وزن و سم زدایی بدن برای رسیدن به وزن دلخواه به مصرف انواع نوشیدنی‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شود، روی بیاورید. این نوشیدنی‌ها که خاصیت سم‌زدایی دارد، روند سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. با مصرف این نوشیدنی‌های خانگی در کنار ورزش هوازی و …

نوشیدنی هایی برای کاهش وزن و سم زدایی بدن

نوشیدنی هایی برای کاهش وزن و سم زدایی بدن

برای رسیدن به وزن دلخواه به مصرف انواع نوشیدنی‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شود، روی بیاورید. این نوشیدنی‌ها که خاصیت سم‌زدایی دارد، روند سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. با مصرف این نوشیدنی‌های خانگی در کنار ورزش هوازی و تمرینات مخصوص تناسب‌اندام به نتیجه خوبی دست خواهید یافت.

سیب و دارچین:

یک عدد سیب تکه شده و یک چوب دارچین را با آب مخلوط‌ کنید و بجوشانید وپس از سرد شدن بنوشید. این نوشیدنی سرشار از مواد مغذی گیاهی و آنتی‌اکسیدان است و همچنین میزان سوخت ‌وساز بدن را افزایش می دهد.

هندوانه، توت فرنگی و نعناع:

این نوشیدنی غنی از ویتامین A،B6، C ، لیکوپن، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای آمینه است. این یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای کاهش وزن به‌حساب می‌آید.

پرتقال و تمشک:

غنی از فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و ترکیب فنولی است که مانع از بروز سرطان می شود وبرای کاهش وزن نیز مؤثر است.

آب خیار:

سرشاراز ویتامین‌ها، ترکیبات ضدالتهابی و فلاوانوئیدهاست و یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای کاهش وزن سریع است.

سرکه سیب:

این نوشیدنی غنی‌شده از آنزیم‌ها و باکتری‌های مفید است و علاوه بر ایجاد تعادل در میزان قند خون ، سوخت‌وساز بدن را نیز بالا می‌برد.

آب پرتقال و بلوبری:

این نوشیدنی غنی‌شده از ویتامین C است و با بالا بردن میزان سوخت‌وساز بدن اشتها را مهار می‌کند.

دمنوش زردچوبه:

زردچوبه حاوی خاصیت ضدالتهابی است و همچنین خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد. از سلول‌ها در برابر هرگونه آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و باعث کاهش وزن نیز می‌شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 601 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php