کد خبر : 231343 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۶:۰۵

راز خوش لباسی خانوم ها در زمستان

راز خوش لباسی خانوم ها در زمستان کارشناسان مد کارهای مختلفی را برای شیک پوشی ما توصیه می‌کنند که برای هر فصلی توصیه‌های خاصی وجود دارد. توصیه های خوش لباسی که هر خانمی باید بداند و در فصل‌های سرد به کار ببرد را در این مقاله بخوانید. ۱- سایزبندی های …

راز خوش لباسی خانوم ها در زمستان

راز خوش لباسی خانوم ها در زمستان

کارشناسان مد کارهای مختلفی را برای شیک پوشی ما توصیه می‌کنند که برای هر فصلی توصیه‌های خاصی وجود دارد. توصیه های خوش لباسی که هر خانمی باید بداند و در فصل‌های سرد به کار ببرد را در این مقاله بخوانید.

۱- سایزبندی های مرسوم را فراموش کنید

هر برندی سایزبندی خاصی دارد که ممکن است متناسب با اندام شما باشد یا نباشد بنابراین این سایزبندی ها تنها یک عدد یا حرف هستند و چیزی که مهم است اندازه بودن لباس بر تن شما است.

۲- مشکی بهترین دوست شماست

زمانی که نمی‌توانید رنگ مناسبی برای لباس خود انتخاب کنید و مردد هستید سراغ مشکی بروید. مشکی با همه رنگ‌ها تناسب دارد و به همه می‌آید به خصوص برای لباس‌های زمستانی.

۳- سادگی مهم ترین چیز است

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر استایل خود را ساده‌تر نگه دارید در ست کردن و هماهنگ کردن همه لباس‌های خود مشکل کمتری خواهید داشت و حتی هزینه کمتری را نیز متحمل خواهید شد.

۴- شال رنگ روشن داشته باشید

استفاده از یک شال رنگی زیبا می‌تواند یک استایل زمستانی ساده و معمولی را ارتقا دهد و زیباتر و جذاب تر کند، به همین راحتی.

۵- یک خیاط خوب پیدا کنید

اندازه بودن لباس‌ها اصل اساسی خوش لباسی است اما برای اندازه کردن لباس‌ها شما به یک خیاط نیاز دارید. این خیاط هم می‌تواند به سفارش شما برایتان لباس‌های مختلف بدوزد و هم لباس‌های آماده شما مثل شلوار جین را برایتان اندازه کند.

۶- یقه اسکی را فراموش نکنید

بلوز یقه اسکی در پاییز و زمستان باید جزء ثابت پوشاک شما باشد. این بلوزها هم اندام شما را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهند و هم در لباس منزل و هم در پوشش خارج از منرل می‌توانند استفاده شوند.

۷- طرح‌ها و رنگ‌ها را به درستی ترکیب کنید

هر فرد خوش لباسی باید توانایی ترکیب درست رنگ‌ها و طرح‌ها را داشته باشد. ترکیب و ست کردن رنگ به معنای هم رنگ کردن همه چیز نیست بلکه باید بتوانید رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را به درستی کنار هم به کار ببرید. این موارد را در مطالب مختلفی در سایت چی بپوشم آموزش داده ایم.

۸- قدرت اکسسوری ها را دست کم نگیرید

اکسسوری‌ها اگرچه در حاشیه استایل قرار می‌گیرند اما نقشی کلیدی در ارتقا آن دارند. نکته‌ای که خانم‌های خوش تیپ به خوبی به آن واقفند.

۹- تناسب بالاتنه و پایین تنه را حفظ کنید

شما باید با توجه به ویژگی‌های اندام خود لباس انتخاب کنید. در هر صورت سعی کنید تناسب حجمی بالاتنه و پایین تنه را حفظ کنید تا اندام شما متعادل‌تر و زیبا به نظر برسد.

۱۰- قرمز همه چیز را زیباتر می‌کند

استفاده از رنگ قرمز در لباس‌ها و اکسسوری‌ها به اندازه متعادل گرما و انرژی به استایل شما تزریق می‌کند و شما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، مد و پوشاک بازدید 548 بار
دیدگاهتان را بنویسید

سالومه در تاریخ 30 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

چقدر مقاله قشنگی بود. دستتون درد نکنه. واقعا چقدر خوبه که ادم همیشه خوش لباس و شیک پوش باشه. آدم هر چقدر به خودش برسه کمه و در واقع زمانی که به ملاقات بقیه هم میریم این باعث احترام به اونا هم میشه. من از عطر و ادکلن سان تارا هم همیشه دیدن می کنم و معتقدم آدم خوش پوش هم خوش لباسه و هم خوش عطر.

css.php