کد خبر : 229489 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۵:۴۵

فال روزانه پنج شنبه 4 آذر 1395

فال روزانه متولدین فروردین دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که …

فال روزانه پنج شنبه 4 آذر 1395

فال روزانه متولدین فروردین

دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس نخواهد که خودش را عوض کند، هیچ مسأله پیچیده‌ای حل نخواهد شد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در این روزها چشمان تان را بیشتر باز کرده اید و به زندگی تان دقیق تر می‌نگرید، تا جزییات زندگی را نیز دریابید.باید سعی کنید بین زندگی شخصی و روحیات تان یک تعادلی برقرار کنید زیرا روحیه شما با زندگی گه در حال حاضر تجربه می‌کنید سنخیتی ندارند به همین دلیل کمی برایتان مشکل به نطر می‌رسد.هر انتخابی که انجامی می‌دهید خودتان در درستی ﺁن مطمئن شوید و بعد ﺁن را انجام دهید زیرا گاهی افراد دیگر برای شما تصمیم می‌گیرند و انتخاب‌هایی را انجام می‌دهند که شما راضی به اجرای ﺁنها نیستید.

فال روزانه متولدین خرداد

بادی از تغییرات بر فراز آسمان زندگی‌تان در حال وزیدن است، اما برای شما سخت است که دست به کار شوید چرا که هنوز آمادگی این کار را در خود نمی‌بینید. بازگشت عطارد به سیاره شما نشان دهنده این است که باید هدف خود را در زندگی مشخص کنید. درباره سفری که در آینده خواهید داشت بیندیشید، اما تا زمانیکه تصمیم درستی نگرفته اید راه نیفتید. به همه راه ها فکر کنید تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین تیر

عجیب این است که اگر دیگران واقعا شما را مورد حمایت خود قرار دهند یا اینکه کارهای شما را با سرتکان دادن تصدیق کنند شما بیشتر از آنکه باید نگران می شوید. حقیقت این است که اگر کسی برخلاف پیشرفت شما حرکت کند قادر هستید که به او بگویید و اگر بخواهید با او بجنگید فقط انرژی هدر دادن است. فقط پیش بروید. باید زمانیکه در جهت تحقق اهداف تان گام برمی دارید خوشحال باشید و از کار خود لذت ببرید نه اینکه فقط به فکر رسیدن به آنها باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

فال روزانه متولدین شهریور

با تابیدن ماه امروز حس و شخصیت متفاوتی را درون خود احساس خواهید کرد. هرچند که دیگران نمی توانند حس و حال امروز شما را تشخیص دهند اما در درون خود احساسات عمیقی را خواهید داشت که هنوز به سطح بالاتر و ظاهری شما نرسیده است. از آنجا که افکار و احساس خود را با کسی در میان نگذاشته اید احساس سنگین بودن آنها را دارید. پس از سهیم کردن دیگران با افکار و احساسات تان، احساس سبکی خواهید کرد. در ضمن، دیگران درمورد شما قضاوت خود را خواهند کرد و نیازی نیست که برای نشان دادن شخصیت خود، بیش از پیش صحبت کنید.

فال روزانه متولدین مهر

در روزهای قبل و یا در گذشته، شما شخصی بودید که از مسائل زندگی لذتی نمی‌بردید، اما در این روزها به خاطر ورود شخص یا صحبت‌هایی که شنیده‌اید شما را بسیار منقلب کرده است و بر خلاف گذشته به این فکر می‌کنید که زندگی می‌تواند برای شما نیز زیبا باشد. اما زیاد در این تفکرات خود را غوطه ور نسازید زیرا شادی نیز همانند غم پایدار نمی‌باشد پس شادی مطلق را نبینید زیرا ممکن است هر لحطه این شادی از شما رخت ببندد.

فال روزانه متولدین آبان

هنگامی که زندگی‌ات پیچیده‌تر می‌شود، بیشتر دلت می‌خواهد که به مسائل اساسی زندگی روی بیاوری. اما شما به یک شبکه درهم و برهم و پیچیده کشانده شده‌اید. شاید دلت می‌خواسته که شکایت کنی، اما شما به این نتیجه رسیده‌ای که باید هر نوع شرایطی را تحمل کنی. حتی اگر این شرایط اعصابت را بهم بریزد. خودت تعیین کننده باش و راه خودت را باز کن، و اگر لازم بود، همچنانکه به جلو پیش‌روی می‌کنی آن را تکمیل کن.

فال روزانه متولدین آذر

ماه جدید در یازدهیمن خانه روابط اجتماعی شما می‌تواند وارد دوره جدیدی از فعالیت با دوستان و خانواده شود. حتی اگر شما در درون خود نامطمئن و نگران باشید، اکنون دیگران توانائیهای شما را می‌بینند نه ضعفهایتان را. به هر حال حواستان جمع باشد، شما نمی‌توانید نقطه ضعف‌هایتان را انکار کنید و نمی‌توانید خودتان را از کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارید جدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

یک اتفاق غیرمنتظره امروز شما را وارد یک ماجرای احساسی می‌کند و در ابتدا ممکن است که خیلی احساس راحتی نکنی. در موارد دیگر شما شاید با بی‌خیالی از این نوع رابطه عمیق اجتناب می‌ورزیدی، اما حالا آن را می‌پذیری. ارتباط با دیگران در ماجرایی احساسی شما را با مفهوم عمیق‌تر لذت بردن و روحیه قدردانی آشنا می‌کند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می‌کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می‌کنند.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

فال روزانه پنج شنبه 4 آذر 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنج شنبه 4 آذر 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 419 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php