کد خبر : 228982 تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

شخصیت‌ شناسی رنگ بنفش

شخصیت‌ شناسی رنگ بنفش اگر بنفش رنگ مورد علاقه شماست و در کمد اتاق شما لباس‌های بنفش فراوانی پیدا می‌شود بهتر است درباره شخصیت‌تان بیشتر بدانید. دوست داشتن رنگ بنفش بی‌دلیل نیست و نشان می‌دهد که در ابعاد شخصیتی شما نکات منفی و مثبتی پیدا می‌شود که شاید تا به …

شخصیت‌ شناسی رنگ بنفش

شخصیت‌ شناسی رنگ بنفش

اگر بنفش رنگ مورد علاقه شماست و در کمد اتاق شما لباس‌های بنفش فراوانی پیدا می‌شود بهتر است درباره شخصیت‌تان بیشتر بدانید. دوست داشتن رنگ بنفش بی‌دلیل نیست و نشان می‌دهد که در ابعاد شخصیتی شما نکات منفی و مثبتی پیدا می‌شود که شاید تا به حال نسبت به آنها بی‌توجه بوده‌اید. اگر هم می‌بینید که یکی از اطرافیان بیشتر مواقع لباس‌هایی از طیف بنفش می‌پوشد همین‌جا فرصت خوبی است تا ویژگی‌های شخصیتی بنفش‌پوشان را بشناسید. البته تمام نکاتی که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم ممکن است در مورد همه بنفش‌پوشان صدق نکند. به هر حال حتی اگر یکی از دوستان یا اطرافیان را کمی بشناسید، با کمی هوشیاری و دقت می‌توانید به شخصیت این بنفش‌پوش پی ببرید.

آرمان گرا و رؤیاپرداز

رنگ بنفش نشان‌دهنده آرمان‌گرایی است. افرادی که نسبت به این رنگ تمایل زیادی دارند، رؤیاپردازان خوبی هستند، به آینده زیاد فکر می‌کنند و یک دنیای فانتزی زیبا و عالی در ذهن‌شان می‌سازند که واقعیت‌های زشت و ناخوشایند در آن جایی ندارد. رؤیاهای این افراد بعضی وقت‌ها جاه‌طلبانه و دور از دسترس هستند.این افراد هر جا لازم باشد عینک رنگی زیبایی به چشم‌شان می‌زنند تا فقط زیبایی‌های دنیا را ببینند. بنابراین اگر با شخص بنفش دوستی مواجه شوید که او را به خوبی نمی شناسید، شاید اخلاق و رفتارش به نظرتان عجیب باشد و قادر به درک چنین واکنش‌هایی نباشید چون زمان زیادی را در دنیای غیر واقعی فانتزی می‌گذراند که این موضوع از نظر یک فرد عادی منطقی به نظر نمی رسد.

مهربانی در ذات بنفش پوشان

افرادی که هنگام خرید اول از همه به بنفش فکر می‌کنند به‌طور ذاتی آدم‌های حساس و مهربانی هستند. آنها در هر شرایطی تلاش می‌کنند حامی اطرافیان‌شان باشند و برای کمک‌رسانی به دیگران داوطلب می‌شوند. درواقع مشکلات سایرین برای این افراد مهم است. بنفش‌پوشان انگیزه کافی برای کمک به دیگران را دارند اما ممکن است در شرایطی مورد سوءاستفاده قرار گیرند. پس اگر بنفش‌پوشی در ذات شماست مهربانی‌تان را در مواردی تعدیل کنید و بی‌جهت به فکر دلسوزی نباشید.

صلح جو و درون گرا

افرادی که از داشتن لباس و وسایل بنفش لذت می‌برند شخصیتی صلح‌جو دارند و البته در گروه شخصیت‌های درون‌گرا جای می‌گیرند. بنابراین در میان بنفش‌پوشان کمتر می‌توانید شخصیت‌های برون‌گرا پیدا کنید. البته این موضوع در مورد افرادی صادق است که بیشتر مواقع آنها را بنفش می‌بینید. رگه‌هایی از کمرویی هم در این افراد دیده می‌شود که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف آنها را خجالتی و گوشه‌گیر هم نشان دهد.

سرشار از آرامش

آرامش زیادی در افراد دوستدار رنگ بنفش دیده می‌شود. احساسات عمیقی در وجود این افراد موج می‌زند. البته این احساساتی بودن گاهی هم دردسرساز است و شاید سبب شود که از سوی دیگران اظهار نظرهای ناراحت‌کننده‌ای دریافت کنند. با این وجود این ناراحتی و دلخوری‌ها را نشان نمی‌دهند و سعی می‌کنند با همان آرامش درونی حرف‌های ناخوشایند اطرافیان را از یاد ببرند.

خلق و خوی متغیر

اگر در اطراف فردی وسایل و تزئینات بنفش به وفور دیده می‌شود، نسبت به اخلاق و رفتارش چندان مطمئن نباشید چون چنین افرادی خلق و خوی متغیری دارند. یک روز حال‌شان خوب است و شاید بلافاصله در لاک ناراحتی و افسردگی فرو روند. ترکیب بنفش با رنگ‌هایی مانند صورتی و سفید تعادل بهتری ایجاد می‌کند و روحیه بنفش‌دوستان را در وضعیت باثبات‌تری قرار می‌دهد.

خلاق و کوشا

ویژگی دیگر بنفش‌دوستان این است که از یکنواختی دوری می‌کنند و در موقعیت‌های مختلف خلاق و متفاوت ظاهر می‌شوند. این افراد در خرید مدل لباس، دکوراسیون خانه و حتی ارتباطات عاطفی نوآوری‌هایی ایجاد می‌کنند و تغییرات زندگی را با دید مثبت می‌پذیرند.

اهل سیر و سفر

بنفش شما را به تجربیات تازه تشویق می‌کند. به همین دلیل وقتی می‌بینید فردی خودش را در بنفش غرق کرده به احتمال زیاد سفرهای زیادی هم به شهرها و کشورهای مختلف داشته است تا فرهنگ‌های مختلف را از نزدیک ببیند.

خواهان بهترین ها

یکی دیگر از ویژگی‌های شخصیتی علاقه‌مندان به رنگ بنفش این است که در هر کاری به دنبال بهترین‌ها هستند و کمال‌طلبی از ویژگی‌های شخصیتی آنهاست. البته این موضوع گاهی هم دردسر می‌شود و وسواس‌های بی‌جهتی را برای بنفش‌دوستان ایجاد می‌کند. مدیتیشن و یادگیری تمرینات افزایش تمرکز به این افراد کمک می‌کند تا بر کار و شرایط زندگی تمرکز بیشتری داشته باشند و راحت‌تر به تعادل برسند.

چه وقت بنفش بپوشید؟

اگر در زندگی آدم هدفمندی هستید و به دنبال داوری برای ایجاد صلح و صفا می‌گردید بهتر است لباس‌های بنفش بپوشید.علاوه بر این انتخاب بنفش نشان دهند این است که شما قدرت تفکر بالایی دارید و به معنویت اهمیت می‌دهید. برای رسیدن به تکامل بیشتر رنگ بنفش شما را هدایت می‌کند. این رنگ کمی مرموز است و حالات درونی خاصی در شما ایجاد می‌کند.

4.3/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی : روانشناسی ، سبک زندگی بازدید 1,503 بار
دیدگاهتان را بنویسید

اشی در تاریخ 24 تیر 1396 گفته : پاسخ دهید

خانمی که بیشتر رنگ خونه اش را رنگ بنفش کرد واصلا جالب نشد

css.php