کد خبر : 225827 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۳۶

مواردی که خانم ها در زندگی مشترک واقعا می خواهند

مواردی که خانم ها در زندگی مشترک واقعا می خواهند درک آن‌چه زنان در رابطه واقعا می خواهند برای مردها دشوار است. کارهای آنها متناقض به نظر می‌رسند و حرف‌های‌شان گیج‌کننده است. آنها معمولاً به مردها نمی‌گویند که چه چیزی از رابطه می‌خواهند، و مردها را با تصورات و پیشگویی‌های‌شان …

مواردی که خانم ها در زندگی مشترک واقعا می خواهند

مواردی که خانم ها در زندگی مشترک واقعا می خواهند

درک آن‌چه زنان در رابطه واقعا می خواهند برای مردها دشوار است. کارهای آنها متناقض به نظر می‌رسند و حرف‌های‌شان گیج‌کننده است. آنها معمولاً به مردها نمی‌گویند که چه چیزی از رابطه می‌خواهند، و مردها را با تصورات و پیشگویی‌های‌شان تنها می‌گذارند.

اما خواسته‌ی زنان در رابطه چندان هم پیچیده نیست. نهایتاً، احساس امنیت، داشتن پیوندی که به لحاظ عاطفی سالم است و احساس اطمینان از این‌که به پای آنها خواهیم ماند، تمام چیزی است که زنان می‌خواهند. من از تمام زنانی که در زندگی‌ام بوده‌اند پرسیده‌ام که چه توقعی از روابط خود دارند؛ در ادامه آن‌چه با من در میان گذاشتند را می‌بینید:

۱- فروتنی

ماهیت رقابتی ما و میلی که برای پیشی گرفتن از بقیه داریم، باعث می‌شود که غرورمان خیلی به چشم بیاید؛ و این درباره‌ی اغلب مردها صدق می‌کند. ما با تلاش جهت بهتر بودن از دیگران، دائماً می‌کوشیم ارزش‌مان را به خودمان و بقیه ثابت کنیم. این کار، تأثیر زیان‌بخشی روی روابط دارد. زنان، مردهای متکبر، بی‌اعتنا یا حسود را دوست ندارند. آنها خواهان فروتنی، برابری، و نجابت هستند. آنها توقع ندارند که طوری مورد عشق‌وری قرار بگیرند که گویی هیچ نقصی ندارند، اما تحقیر و کم‌ارزش دیده شدن را نیز نمی‌پسندند.

۲- آسیب پذیری

این چیزی است که می‌کوشیم پنهان کنیم، فرو بنشانیم یا از آن فرار کنیم. هرچند زنان لزوماً نمی‌خواهند که همه‌ی احساسات‌مان را رک و بی‌پرده بگوییم، اما دوست دارند آن‌چه آزارمان می‌دهد را با آنها در میان بگذاریم. و لذت می‌برند اگر درباره‌ی چیزی که باعث استرس و نگرانی ما شده‌است، با آنها صحبت کنیم. این کار به آنها نشان می‌دهد که آن‌قدر مورد اعتمادمان هستند که احساسات‌مان را با آنها در میان بگذاریم. شاید انجام این کار برای شما دشوار باشد زیرا تا به حال آسیب‌پذیر بودن را تجربه نکرده‌اید، اما هر چه‌قدر روراست‌تر باشید، زنی که در زندگی‌تان است بیش‌تر ستایش‌تان خواهد کرد.

۳- آگاهی عاطفی

زنان مردی را ستایش می‌کنند که می‌تواند احساسات‌اش را با آرامش بیان کند و به راحتی درباره‌ی مسائل بدون فریاد زدن یا فرار کردن بحث می‌کند. رشد و بلوغ عاطفی ما چیزی است که زنان بیش از هر چیزی دیگری از ما می‌خواهند. بنابراین، بدون قضاوت کردن یا تلاش برای تصمیم‌گیری درباره‌ی یک موقعیت، آماده‌ی شنیدن باشید. گوش دادن کمک می‌کند که زن از شر احساساتی که ممکن است او را اندوهگین نگه دارند، خلاص شود. شما لزوماً نباید مشکلی را حل کنید- فقط با حضور ذهن و درک و فهم‌تان حرفه‌های‌اش را گوش بدهید.

۴- توجه

چه‌قدر پیش می‌آید که در هنگام صحبت با زن زندگی‌تان، مشغول انجام چند کار دیگر نیز باشید؟ چه‌قدر پیش می‌آید که هنگام گفت‌وگو با آنها کار کنید؟ زنان، چگونگی زمانی که با ما صرف می‌کنند را در ذهن نگه می‌دارند. خواسته‌ی زنان در رابطه این است که وقتی با آنها هستیم، ملاحظه‌کار و مهربان باشیم و حضور کامل داشته باشیم. هنگامی که با زنان وقت می‌گذرانید، متمرکز باشید! برای زن زندگی‌تان زمان خلق کنید و مانند همان روزهای اول آشنایی، مهربان و باملاحظه باشید.

۵- ملایمت

نرمی و ملایمت در ذات ما نیست. ما در هنگام بزرگ شدن یاد گرفتیم که محکم و رقابت‌طلب بودن را ارج بنهیم. اما زمانی که پای رابطه‌مان در میان باشد، ملایمت در حرف‌ها، افکار، و کارهای‌مان می‌تواند درمان مشکلات باشد. خواسته‌ی زنان در رابطه این است با زنان محترمانه رفتار کنید. مهربان باشید. به نرمی سخن بگویید.

۶- عشق در عمل

هر چند گفتن “دوستت دارم” یکی از راه‌های ابراز عشق است، اما زنان دوست دارند عشق ما را در عمل ببینند. این یعنی جلوی چشم‌شان باشیم، برای کارها با آنها برنامه‌ریزی کنیم و همراه آنها باشیم. اختصاص دادن زمان به آن‌ها، صمیمیت و حضورمان چیزی است که زنان بیش از هر نجوای عاشقانه‌ای دوست دارند. عشق در عمل به معنای باملاحظه، بخشنده، بافکر و سازگار بودن است. بله! حرف‌های عاشقانه بزنید، اما با کارهای‌تان نیز آنها را ثابت کنید.

۷- محبت

همراه با رشته‌های عشق و محبت که در کارهای ما نمود پیدا می‌کنند، با کمی عشق و عاشقی چطورید؟ زنان چیزهای کوچک و اشارات زیرکانه‌ای را که نشان می‌دهند ما به آنها فکر می‌کنیم، دوست دارند. بله، این می‌تواند یک پیام غیرمنتظره، انجام کاری برای کسی که آنها دوست‌اش دارند، انتخاب غذای مورد علاقه‌ی آن‌ها، یا انجام کاری بدون این‌که از ما بخواهند، باشد؛ همچنین دادن هدیه بدون مناسبت، دادن کارت پستالی که در آن راجع به احساسی که نسبت به او دارید نوشته‌اید، یک یادداشت عاشقانه روی آینه، یا یک قرار ناهار ساده در طول هفته‌ی کاری، همه و همه از جمله کارهای کوچکی هستند که زنان می‌پسندند.

۸- قدردانی

بسیاری از کارهایی که هر دو طرف در یک رابطه انجام می‌دهند، نادیده گرفته می‌شوند. زوج‌ها معمولاً به سرعت با کلی شکایت‌ و اختلاف نظر به یکدیگر هجوم می‌آورند اما به ندرت از آن‌چه که در شریک زندگی‌شان می‌پسندند، قدردانی می‌کنند. زنان معمولاً با مهارت کارهای زیادی را انجام می‌دهند اما اغلب، زحمات آنها نادیده گرفته می‌شود. اجازه بدهید که او بداند شما قدر کارهای‌اش را می‌دانید و حواس‌تان به فداکاری‌های زیادی که دارد هست، به این ترتیب او احساس می‌کند ارزشمند و محبوب است.

۹- پذیرش

به جای به چالش کشیدن، دست انداختن یا زیر سؤال بردن زن زندگی‌تان، چرا او را نمی‌پذیرید؟ بدون قید و شرط! انگشت روی نقص‌های او نگذارید، از دست برخی از ویژگی‌های او شکوه و شکایت نکنید و کاری نکنید احساس بدی به او دست بدهد آن هم درباره‌ی چیزی که خودش بابت آن احساس بدی دارد. زنان همیشه احساس می‌کنند که تحت قضاوت و ارزیابی دیگران هستند. اگر قضاوت‌های‌مان را کنار بگذاریم و زنان را بدون قید و شرط بپذیریم، به آنها کمک خواهیم کرد که با حضور ما دوست داشته شدن و امنیت را احساس کنند.

۱۰- قدرتمند بودن

زنان قدرتمندی ما را تحسین می‌کنند. این لزوماً بدان معنا نیست که باید برویم و هر کسی که او را عصبانی کرده‌است، کتک بزنیم یا به سرعت هر مشکلی را که سر راه او قرار می‌گیرد حل کنیم. ساده است! قدرت یعنی به او گوش بدهیم، برای آن‌چه تجربه می‌کند ارزش قائل شویم، و به یاد او بیاوریم که شجاعت و توانایی لازم را برای مقابله با هر چه که در زندگی پیش می‌آید، دارد. به شریک زندگی‌تان اجازه بدهید که بداند شما همیشه برای حمایت کردن از او حاضر هستید. این تمام قدرتی است که او برای جلو رفتن نیاز دارد.

۱۱- رک و راست بودن

ما تمایلی برای فکر کردن بیش از اندازه راجع به امور یا پیچیده کردن آنها نداریم. کم‌تر نگران افکار دیگران هستیم و زمان زیادی را صرف پیش‌بینی کردن ناشناخته‌ها نمی‌کنیم. با پیدا کردن پاسخ‌های ساده در موقعیت‌های پیچیده، همه چیز را روشن و ساده نگه می‌داریم و این دیدگاه سالم را برای هر مشکلی به کار می‌بریم.

۱۲- شوخ طبعی

زندگی به خودی خود جدی است. زنان دوست دارند بخندند. شوخ‌طبعی روش فوق‌العاده‌ای برای کاهش دادن تنش است. اگر آدم‌ بامزه‌ای هستید، شوخ‌طبعی را در رابطه‌تان نیز اعمال کنید. اگر شوخ‌طبع نیستید، بکوشید چیزهایی که به نظرتان خنده‌دار است را پیدا کنید و آن را با شریک زندگی‌تان در میان بگذارید. خنده کوتاه‌ترین فاصله بین دو قلب است، چیزی فراتر از عشق!

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، روابط عاشقانه ، زناشویی بازدید 496 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php