کد خبر : 222633 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۵۰

بارش باران در استان های شمالی از فردا جمعه

بارش باران در استان های شمالی از فردا جمعه سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از بارش باران در روز جمعه خبر داده و اعلام کرده است براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با ورود سامانه بارشی در روز جمعه به کشور وضع هوای مناطق تحت تاثیر …

بارش باران در استان های شمالی از فردا جمعه

بارش باران در استان های شمالی از فردا جمعه

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از بارش باران در روز جمعه خبر داده و اعلام کرده است براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با ورود سامانه بارشی در روز جمعه به کشور وضع هوای مناطق تحت تاثیر این سامانه به ترتیب زیر پیش بینی می شود:

جمعه: بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و مه آلود بودن جاده های کوهستانی برای گیلان، اردبیل، مازندران و گلستان و از بعد ازظهر در شمال آذربایجان های غربی و شرقی پیش بینی می شود.

همچنین در روز شنبه بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و مه آلود بودن جاده های کوهستانی در گیلان، اردبیل و نیمه شمالی آذربایجان های شرقی و غربی قابل پیش بینی است.

لازم به ذکر است از امروز تا روز شنبه در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق هرمزگان رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود. همچنین در روزهای پنج شنبه و جمعه با توجه به افزایش سرعت وزش باد، رخداد گرد و خاک در مناطقی از البرز، تهران، سمنان، شمال اصفهان، مرکزی و قم دور از انتظار نیست.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 330 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php