کد خبر : 222440 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۳۹

با این روش از چین و چروک لباس ها در سفر خلاص شوید!

با این روش از چین و چروک لباس ها در سفر خلاص شوید! برای شما هم اتفاق افتاده در سفر وقتی به سراغ لباس‌های‌تان می‌روید تا جایگزین لباس فعلی خود کنید ناگهان لباس‌های چروک شده، ذوق و شوق لباس جدید پوشیدن را به کل از بین می‌برد و منصرف‌تان می‌کند. …

با این روش از چین و چروک لباس ها در سفر خلاص شوید!

با این روش از چین و چروک لباس ها در سفر خلاص شوید!

برای شما هم اتفاق افتاده در سفر وقتی به سراغ لباس‌های‌تان می‌روید تا جایگزین لباس فعلی خود کنید ناگهان لباس‌های چروک شده، ذوق و شوق لباس جدید پوشیدن را به کل از بین می‌برد و منصرف‌تان می‌کند. البته برای رفع این مشکل راه‌حل بسیار آسانی وجود دارد تا از از شر لباس‌های چروک در سفر راحت شوید، کافی‌ست یک اسپری کوچک آب همراه‌تان باشد تا از این معظل رهایی یابید. کمی رطوبت می‌تواند لباس‌های شما را از آن چروک کسالت آور رهایی بخشد، آب خاصیت شل کردن الیاف نخی، در پارچه‌ها را دارد به همین خاطر با اسپری کردن لباس چروک با آب و پهن کرد آن در جای صاف شما می‌توانید مقدار زیادی از چروک لباس‌ها را برطرف کنید از آنجایی که در سفر‌های هوایی حمل مایعات به هر عنوان در داخل هواپیما ممنوع می‌باشد شما می توانید آب بطری اسپری را خالی کرده و سپس وقتی به هتل محل اقامت خود رسیدید دوباره آن را پر کنید.

لازم به ذکر است به میزان رطوبت آن محلی که سفر کرده‌اید می‌توانید لباس‌ها را اسپری کنید فقط چند دقیقه‌ای به لباس‌های اسپری شده مهلت دهید تا آب به بافت آن نفوذ کرده و باعث شل شدن الیاف آن شود، سپس با خیال راحت از لبا‌س‌های اسپری شده استفاده کنید. اینکار در مواقعی است که شما به اتو دسترسی نداشته یا وقت اتو کردن نداشته باشید وگرنه قطعا برای صاف کردن لباس اتو کارایی خیلی بیشتری دارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : خانه و خانواده ، سبک زندگی بازدید 588 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php