کد خبر : 220729 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۳۰

چه نوع خط چشمی مناسب چشمان شما است؟

چه نوع خط چشمی مناسب چشمان شما است؟ اگر چه خط چشم مشکی رایج ترین رنگ خط چشمی است که خانم ها استفاده می کنند اما بد نیست برای یک بار هم شده به رنگ های دیگر هم فکر کنید. رنگ مشکی به چشم های شما حالت می دهد اما …

چه نوع خط چشمی مناسب چشمان شما است؟

چه نوع خط چشمی مناسب چشمان شما است؟

اگر چه خط چشم مشکی رایج ترین رنگ خط چشمی است که خانم ها استفاده می کنند اما بد نیست برای یک بار هم شده به رنگ های دیگر هم فکر کنید. رنگ مشکی به چشم های شما حالت می دهد اما هیچوقت درخشندگی و عمقی را که خط چشم های رنگی ایجاد می کنند، ندارد.

خط چشم سبز، آبی، بنفش، خاکستری و قهوه ای… شاید در نگاه اول برایتان عجیب باشند اما چشم های شما را از حالت یکنواخت در می آورند و رنگ طبیعی آنها را جذاب تر از قبل می سازند. پس تنها چیزی که شما بدان احتیاج دارید، انتخاب درست خط چشمی است که به رنگ چشم هایتان بیاید. نگران نباشید، ما به شما می گوییم که چه رنگ چشمی برای چشم هایتان مناسب است. با ما همراه شوید…

خط چشم برای چشم های قهوه ای

خوبی چشم های قهوه ای این است که با هر رنگ خط چشمی جور در می آیند اما بهترین رنگ، رنگ قهوه ای است. از تن های گرم مانند قهوه ای خاکی یا کهربایی استفاده کنید تا به صورت شما درخشش بیشتری دهد.

خط چشم مشکی چشم های شما را درشت تر می کند اما تضادی که با خط چشم های رنگی می توانید ایجاد کنید، درخشش صورت شما را دو چندان خواهد کرد. رنگ هایی چون آبی نفتی، لاجوردی، بنفش روشن، سبز نعنایی، و خاکستری صورت شما را نورانی تر از قبل خواهد کرد، آنها را امتحان کنید.

خط چشم برای چشم های فندقی روشن

اگر می خواهید در میهمانی های شبانه بدرخشید، از خط چشم سبز یا قهوه ای استفاده کنید. همچنین می توانید با اضافه کردن رنگ طلایی به گوشه چشم هایتان، زیبایی خود را تکمیل کنید. حتی پیشنهاد می کنیم که یک رژ مایع طلایی به لب بالایی تان بزنید. این ترکیب رنگی درخشش چشم های شما را بیشتر خواهد کرد.

خط چشم برای چشم های آبی

چشم های آبی با تضادی که در کنار رنگ های گرمی چون نارنجی، مسی و طلایی ایجاد می کنند، چشم های شما را درخشان تر از قبل نشان خواهند داد. این رنگ های گرم متالیک چشم های شما را جذاب می کند به شرط آن که خط چشم را بی هیچ فاصله ای با پلک هایتان در بالا و پایین چشم هایتان بکشید. رنگ های دیگری که با این رنگ چشم جور در می آید، کاراملی و قهوه ای نسبتا تیره است.

اگر رنگ قهوه ای را به عنوان خط چشم نمی پسندید، این رنگ را به عنوان سایه به گوشه های دو چشم تان بزنید، سپس آن را با خط چشم مشکی تکمیل کنید. رنگ های سرد مانند سورمه ای و زمردی، چشم های فندقی شما را درخشان تر خواهد کرد.

خط چشم برای چشم های سبز

همان طور که می دانید رنگ سبز و قرمز دو رنگ متضاد هستند که با نام رنگ های مکمل شناخته می شوند. اگر شما هم این تئوری را در آرایش صورت تان دنبال کنید، به نتایج خوب و رضایت بخشی خواهید رسید. برای چشم سبزها، بهترین خط چشم، خط چشمی است که پایه آن رنگ قرمز باشد.

به عنوان مثال رنگ برنز یا قهوه ای انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. با خط چشم مشکی، چشم هایتان حالتی تخت و یکنواخت خواهد گرفت اما اگر می خواهید درخشش چشم هایتان بیشتر شود، از این رنگ ها، به خصوص تن های تیره تر آن، استفاده کنید. اگر احساس کردید که این رنگ به صورت تان نمی آید، کمی از خط چشم مشکی به گوشه پلک هایتان اضافه کنید.

به همان نسبت که رنگ قرمز برای چشم سبزها مناسب است، رنگ بنفش نیز گزینه دیگری است که می تواند بر جذابیت چشم های شما بیافزاید. این تضاد رنگی حالتی فمنیستی یا زنانه به چهره تان می دهد، درست همان چیزی که تمام خانم ها به دنبالش آنند.

خط چشم برای چشم های طوسی

اگر شما جزو آن دسته از خانم های نادری هستید که چشم های طوسی دارند و می خواهید که گیرایی چشم هایتان را دو چندان کنید، باید از خط چشم کمک بگیرید. اما چه رنگ خط چشمی برای شما مناسب است؟

شما هم درست مانند افرادی که چشم های آبی دارند، باید از خط چشم های قهوه ای استفاده کنید. رنگ قهوه ای، به دلیل گرمایی که دارد، بر جذابیت چشم های شما خواهد افزود. اگر هم نمی خواهید در صورت تان تضاد ایجاد کنید و تنها دوست دارید که تاکید بیشتری بر رنگ چشم هایتان بگذارید، از خط چشم های سفید مرواریدی استفاده کنید. این رنگ، رنگ طبیعی چشم های شما را روشن تر از قبل نشان خواهد داد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، سبک زندگی بازدید 667 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php