کد خبر : 219166 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۰۱

رژیم غذایی جالب یک مرد انگلیسی + عکس

دانیال بینوک در ۲۲ سال گذشته، هر شب سیب زمینی سرخ شده و سوسیس می خورد. این مرد ۲۶ ساله انگلیسی پدر دو فرزند است. دانیال امیدی برای تغییر عادت غذایی خود ندارد. او از اطرافیان و خانواده اش خواسته تا او را کمک کنند. ماجرای عجیب دانیال بینوک از …

دانیال بینوک در ۲۲ سال گذشته، هر شب سیب زمینی سرخ شده و سوسیس می خورد. این مرد ۲۶ ساله انگلیسی پدر دو فرزند است. دانیال امیدی برای تغییر عادت غذایی خود ندارد. او از اطرافیان و خانواده اش خواسته تا او را کمک کنند. ماجرای عجیب دانیال بینوک از چهار سالگی او آغاز شد؛ وقتی مادرش برای آرام کردن دانیال غذای مورد علاقه او (سیب زمینی و سوسیس) جلویش می گذاشت. این کار هر شب تکرار می شد و تا امروز همراه او باقی مانده است.

رژیم غذایی جالب یک مرد انگلیسی + عکس

او می گوید: دیگر با دیدن سوسیس و سیب زمینی حالم بد می شود، تا جایی که یادم می آید سبزیجات و میوه نخورده ام، البته گاهی فقط سیب و موز می خورم. جز این دو غذا هر چه بخورم مریض می شوم. سعی کردم غذاهای دیگر را امتحان کنم، ولی بی فایده بود. سیب زمینی و سوسیس به سرنوشت من گره خورده اند. همسرم به همین دلیل از من جدا شد و حالا من نه به خاطر خودم بلکه به خاطر خانواده ام باید از این عادت غذایی دست بردارم. او پس از خوردن هر غذایی دوباره به نقطه اول بازمی گردد؛ یعنی سوسیس و سیب زمینی.

رژیم غذایی جالب یک مرد انگلیسی + عکس

پزشکان او را مبتلا به یک اختلال غذایی می دانند. در این نوع اختلال فرد فقط یک غذای واحد می خورد و نمی تواند چیزی جز آن را در رژیم غذایی خود بگنجاند و از خوردن آن احساس نا امنی می کند. تاکنون تلاش پزشکان برای درمان او شکست خورده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 427 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php