کد خبر : 214452 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۷:۳۲

فواید مصرف ۳ عدد میوه آبدار در طول روز

فواید مصرف ۳ عدد میوه آبدار در طول روز یک متخصص تغذیه و رژیم غذایی با بیان اینکه افراد باید روزانه سه عدد میوه آبدار و متوسط مصرف کنند، عنوان کرد: مصرف میوه و سبزی از بروز کم آبی در بدن پیشگیری می کند. دکتر احمدرضا درستی، متخصص تغذیه و …

فواید مصرف ۳ عدد میوه آبدار در طول روز

فواید مصرف ۳ عدد میوه آبدار در طول روز

یک متخصص تغذیه و رژیم غذایی با بیان اینکه افراد باید روزانه سه عدد میوه آبدار و متوسط مصرف کنند، عنوان کرد: مصرف میوه و سبزی از بروز کم آبی در بدن پیشگیری می کند.

دکتر احمدرضا درستی، متخصص تغذیه و رژیم غذایی با بیان اینکه به افراد توصیه می شود روزانه از میوه‌ها و سبزی‌های تازه در حد مناسب استفاده کنند، گفت: افراد باید روزانه یک واحد میوه پیش از ظهر و دو واحد نیز در وعده عصر میوه مصرف کنند تا بدن دچار کم آبی و کمبود ویتامین نشود.

وی افزود: هر واحد میوه برابر است با یک عدد میوه متوسط از قبیل سیب، زرد آلو، و پرتغال و یک برش ۴۰۰ گرمی هندوانه یا ۳۰۰ گرم طالبی است.

مدیر گروه جامعه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه افراد باید میوه‌های آبدار را مورد استفاده قرار دهند، یادآور شد: مصرف یک پیش‌دستی سالاد و سبزی در هنگام مصرف غذا یا بعد از آن نیز می‌تواند در حذف آب و ویتامین‌های بدن موثر باشد.

درستی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مصرف آب و مایعات طی روز به خصوص در فصول گرم سال از بروز کم‌آبی در بدن پیشگیری می‌کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 504 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php