کد خبر : 211240 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

فریب ثبت نام مرحله سوم یارانه ها را نخورید

فریب ثبت نام مرحله سوم یارانه ها را نخورید مدیرعامل پست بانک بار دیگر به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب درخصوص سوء استفاده‌های احتمالی سودجویان از کارت‌های بانکی با آرم و لوگوی بانک ها هشدار داد. خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک گفت: برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو با ارسال …

فریب ثبت نام مرحله سوم یارانه ها را نخورید

فریب ثبت نام مرحله سوم یارانه ها را نخورید

مدیرعامل پست بانک بار دیگر به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب درخصوص سوء استفاده‌های احتمالی سودجویان از کارت‌های بانکی با آرم و لوگوی بانک ها هشدار داد.

خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک گفت: برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو با ارسال پیامک‌ هایی به هموطنان خواستار ارائه اطلاعات کارت‌های بانکی برای ثبت‌نام در مرحله سوم یارانه‌ها هستند که بر این اساس به آگاهی می‌رساند؛ این بانک برای دریافت اطلاعات افراد خانوار و ثبت در سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، اطلاعیه و فراخوانی نداده و هیچگونه مسئولیتی هم در این راستا ندارد.

وی افزود : از هموطنان درخواست می‌ شود از پاسخگویی به این پیامک‌ها و تکمیل فرم ثبت‌نام مرحله سوم یارانه‌ها با آرم و لوگوی بانک‌ها از جمله پست‌بانک‌ایران بر روی اینترنت خودداری کنند.

فرحی گفت: برای هرگونه ثبت‌نام و یا موارد مشابه آن هیچگونه نیازی به اطلاعات کارت بانکی افراد اعم از شماره کارت، تاریخ انقضاء، نام فرد و رمز مشتری نیست و امور مربوطه به ثبت‌نام هر درخواستی براساس شماره ملی اشخاص حقیقی و شناسه ملی اشخاص حقوقی صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل پست بانک تاکید کرد: از تمامی افراد درخواست می‌شود از اعتماد به اینگونه پیام‌ها و موارد مشابه آن خودداری کنند و در صورت بروز هرمشکلی پست بانک هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

قبل از این هم، پست‌بانک در اطلاعیه‌ای به عموم هموطنان درباره سوءاستفاده‌های احتمالی در این خصوص هشدار داده‌ بود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 382 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php