کد خبر : 201383 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

تکذیب خبر درگذشت جمشید مشایخی

تکذیب خبر درگذشت جمشید مشایخی بازهم شایعه، بازهم دروغ و بازهم تشویش اذهان عمومی، بار دیگر یکی از هنرمند پیشکسوت دستمایه برای جارچیان بازار شایعه سازی شد. ظهر چهارشنبه در شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر درگذشت استاد جمشید مشایخی منتشر شد. در این خبر آمده است: “بانهایت تاسف، درگذشت هنرمند …

تکذیب خبر درگذشت جمشید مشایخی

تکذیب خبر درگذشت جمشید مشایخی

بازهم شایعه، بازهم دروغ و بازهم تشویش اذهان عمومی، بار دیگر یکی از هنرمند پیشکسوت دستمایه برای جارچیان بازار شایعه سازی شد. ظهر چهارشنبه در شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر درگذشت استاد جمشید مشایخی منتشر شد. در این خبر آمده است:

“بانهایت تاسف، درگذشت هنرمند محبوب، مردمی و پیشکسوت سینما،جمشید مشایخی را به عرض می‌رسانیم.

جمشید مشایخی ساعت یازده صبح امروز براثر ایست قلبی توسط اورژانس به بیمارستان تهران پارس منتقل شد، لیکن دقایقی قبل در سن هشتاد و یک سالگی دارفانی را وداع گفت.

بنا به درخواست خانواده این هنرمند که حسب وصیت ایشان که خواسته بودند در زمان فوت یک روز جنازه ایشان در خانه پدری بماند از اعلام رسمی این خبر تا صبح فردا اجتناب نموده‌اند.”

این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار شبکه خبری فرهنگ و هنر، عکس این خبر را اثبات می‌کند چرا که با برقراری ارتباط با بیمارستان تهران پارس، این بیمارستان خبر بستری بودن جمشید مشایخی را تکذیب کرد. همچنین بر اساس تماس تلفنی با منزل مشایخی، شایعه درگذشت وی رد شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 328 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php