کد خبر : 194187 تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸

مضرات نخوردن صبحانه

نخوردن صبحانه یک مدرس و محقق طب سنتی گفت: روغن‌مالی با روغن‌های گرم بسیار به آب‌کردن چربی‌ها کمک می‌کند، همچنین مصرف بیش از حد ماست و غذاهای سرد موجب افزایش چربی‌های بدن می‌شود؛ همچنین نخوردن صبحانه تنبلی روده و یبوست‌آور و چاق‌کننده است. مهدی کریمی درباره لاغر شدن اظهار داشت: …

مضرات نخوردن صبحانه

نخوردن صبحانه

یک مدرس و محقق طب سنتی گفت: روغن‌مالی با روغن‌های گرم بسیار به آب‌کردن چربی‌ها کمک می‌کند، همچنین مصرف بیش از حد ماست و غذاهای سرد موجب افزایش چربی‌های بدن می‌شود؛ همچنین نخوردن صبحانه تنبلی روده و یبوست‌آور و چاق‌کننده است.

مهدی کریمی درباره لاغر شدن اظهار داشت: افراد توجه کنند افراد چاق به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ کسانی که بافت چاقی آنها نرم و شل است و کسانی که بافت بدنشان عضلانی و محکم است.

به‌گفته وی دسته اول به‌دلیل سردی مزاج بافت بدنشان به‌صورت چربی است، برای لاغر شدن از خوردن سردی‌ها (لبنیات، ماهی، عدس و…) پرهیز کنند و بیشتر از غذاهای گرمی‌بخش استفاده کنند.

روغن‌مالی با روغن‌های گرم بسیار به آب‌کردن چربی‌ها کمک می‌کند

این مدرس و محقق طب سنتی ادامه داد: روغن‌مالی با روغن‌های گرم بسیار به آب کردن چربی‌ها کمک می‌کند، همچنین این افراد از زیاد خوابیدن پرهیز کنند که بدن را چاق می‌کند.

وی افزود: افراد چاق برای لاغر شدن در یکی از وعده‌هایی غذایی خود فقط سیب زرد شیرین بخورند، همچنین از مصرف مایعات همراه غذا و اول صبح بپرهیزند که چاق کننده مخصوصاً در ناحیه شکم است.

و یبوست‌آور و چاق‌کننده است

کریمی بیان داشت: افراد توجه کنند نخوردن صبحانه تنبلی روده و یبوست آور و چاق کننده است, صبحانه را درست مصرف کنند و نهار را که در طب سنتی نهی شده است حذف یا محدود کنند.

این مدرس و محقق طب سنتی اضافه کرد: جوشانده زیره سیاه برای لاغری قبل از غذا مفید است, زیره معمولاً صورت را هم لاغر می‌کند و توجه کنید که جوشانده آن تأثیر کمتری بر لاغری صورت دارد ولی در هر صورت زیاده‌روی در مصرف زیره چهره را زرد می‌کند، از مصرف بیش از حد آن باید پرهیز کرد.

ورزش‌کردن قبل از وعده‌های غذایی باعث لاغری است

کریمی خاطرنشان کرد: ورزش کردن قبل از وعده‌های غذایی باعث لاغری است و در آفتاب نشستن بسیار به لاغری کمک می‌کند، البته کمر و پشت رو به آفتاب باشد تا کلیه‌ها گرم شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 378 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php