کد خبر : 192783 تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

راز کاهش وزن ۴۵ کیلویی یک مرد چاق با پیتزا + عکس

اگر می خواهید وزنتان را کم کنید پس قطعا دوست دارید بدانید چگونه این سرآشپز ۷ ماه تمام هر روز پیتزا خورده است و با این وجود ۴۵ کیلوگرم وزن کم کرده است! مطمئنا این مسئله با تمام توصیه های مربوط به رژیم لاغری که تاکنون داشته اید، فرق دارد …

اگر می خواهید وزنتان را کم کنید پس قطعا دوست دارید بدانید چگونه این سرآشپز ۷ ماه تمام هر روز پیتزا خورده است و با این وجود ۴۵ کیلوگرم وزن کم کرده است! مطمئنا این مسئله با تمام توصیه های مربوط به رژیم لاغری که تاکنون داشته اید، فرق دارد اما نکته در پیتزاییست که این سرآشپز می خورد.

راز کاهش وزن ۴۵ کیلویی یک مرد چاق با پیتزا + عکس

سرآشپز پاسکال کوزولینو که پس از مهاجرت به آمریکا به شدت چاق شده بود تصمیم گرفت چاره ای برای این مشکل پیدا کند. بنابراین در قدم اول نوشابه و شیرینی جات را کنار گذاشت و به رژیم مدیترانه ای روی آورد.

راز کاهش وزن ۴۵ کیلویی یک مرد چاق با پیتزا + عکس

او هر روز برای ناهار یک پیتزای مارگریتای سنتی می پزد که دستورالعملی ۳۰۰ ساله دارد. خمیر این پیتزا فقط از آرد الک نشده ، نمک دریایی، آب و مخمر درست می شود که البته ۳۶ ساعت برای جا افتادن کنار گذاشته می شود. پاسکال نهایتا در مرحله پخت روی آن را با سس گوجه، پنیر موزارلا و ریحان پر می کند. او برای صبحانه مخلوط سنگینی از غلات، میوه، آب پرتقال و قهوه و برای شام یک وعده غذایی بسیار کوچک که معمولا یا سالاد یا غذای دریایی سبک است، می خورد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 523 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php