کد خبر : 186419 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

مادری که به همراه نوزادش یک اردک باردار است! + عکس سونوگرافی

سنوگرافی اردکی را کنار جنین در رحم مادر نشان داد که باعث تعجب متخصصان شد. به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، هنگامی که مادران برای سونوگرافی می‌روند معمولا سوالاتی از قبیل: نوزادمون چه شکلیه؟ دختره یا پسره؟ آیا سالمه؟ ذهنشان را درگیر می‌کند. اما یک مادر باردار …

مادری که به همراه نوزادش یک اردک باردار است! + عکس سونوگرافی

سنوگرافی اردکی را کنار جنین در رحم مادر نشان داد که باعث تعجب متخصصان شد.

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، هنگامی که مادران برای سونوگرافی می‌روند معمولا سوالاتی از قبیل: نوزادمون چه شکلیه؟ دختره یا پسره؟ آیا سالمه؟ ذهنشان را درگیر می‌کند.

اما یک مادر باردار بزرگترین شوک زندگی خود را زمانی تجربه کرد که برای سونوگرافی به پزشک مراجعه کرده‌ بود. اما تصویر نوازاد به دنیا نیامده‌اش تنها چیزی نبود که او روی صفحه مانیتور دید. بلکه تصویر اردکی در کنار جنین تعجب او و دکترش را برانگیخت.

مادری که به همراه نوزادش یک اردک باردار است! + عکس سونوگرافی

کورتنی فنویک ۲۸ ساله اهل نیوکاسل مادری بود که شاهد این تجربه بود.او بعد از ۳ سال مشکل بارداری و ۳ بار آی وی اف که با مشکل مواجه شده بود، دوباره باردار شد. این بارداری با توجه به اینکه مادر دچار دیابت شد بسیار سخت بود. اما حضور این اردک اسباب خنده آنها را فراهم کرد.

حضور این اردک تنها این والدین بلکه دکتران دیگر را هم شگفت‌زده کرده بود وآن‌ها می‌گفتند تاکنون نه چنین چیزی دیده‌اند نه شنیده‌اند.

اکنون این نوزاد به دنیا آمده و در کمال صحت و سلامت به سر می‌برد. هنگام زایمان خبری از اردک فوقالذکر نبود. اما دوستان به یاد آن اردک برای نوزاد به دنیا امده عروسک اردک آوردند. پزشکان هم نتوانستند توجیه مناسبی برای حضور اردک پیدا کنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 626 بار
دیدگاهتان را بنویسید

یک دوست در تاریخ 24 دی 1394 گفته : پاسخ دهید

توی عکسی که شما گذاشتید کجا اردک که ما نمیبینم

mohammad در تاریخ 24 دی 1394 گفته : پاسخ دهید

باسلام
برای وضوح بیشتر یک عکس دیگر قرار داده شد.

css.php