کد خبر : 184429 تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۹:۲۴

فواید باور نکردنی خوردن غذا مقابل آینه

خوردن غذا مقابل آینه تاثیرات شگرفی بر روح و جسم افراد از خود بر جای می‌گذارد. به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارشناسان دریافته‌اند غذا خوردن مقابل آینه می‌تواند سبب کاهش اشتها و از دست دادن وزن در افراد شود. گفتنی است، براساس تحقیقات هنگامی که افراد …

فواید باور نکردنی خوردن غذا مقابل آینه

خوردن غذا مقابل آینه تاثیرات شگرفی بر روح و جسم افراد از خود بر جای می‌گذارد.

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارشناسان دریافته‌اند غذا خوردن مقابل آینه می‌تواند سبب کاهش اشتها و از دست دادن وزن در افراد شود.

گفتنی است، براساس تحقیقات هنگامی که افراد در مقابل آینه غذا می‌خورند تمایل کمتری به خوردن غذاهای ناسالم، پر چرب و شیرین پیدا می‌کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان این نتایج را با تحقیق بر روی۳۰ داوطلب و مشاهده انتخاب نوع مواد غذایی و میزان خوردن وعده‌های غذایی در مقابل آینه و یا در حالت عادی به دست آورده‌اند.

نتایج این مطالعه در مجله انجمن تحقیقات مصرف کنندگان به چاپ رسیده است.

کارشناسان در عین حال به افراد توصیه می‌کنند حتما در آشپزخانه غذا بخورند و هرگز مقابل تلویزیون غذا نخورند.

براساس تحقیقات محققان خوردن غذا مقابل آینه و تماشای غذا خوردن علاوه بر کمک به حفظ آداب غذا خوردن، می‌تواند باعث کاهش اشتها در افراد شود. این تحقیقات توسط محققان دانشگاه مرکزی فلوریدا صورت گرفته است.

کارشناسان حتی دریافته اند در هنگام خوردن غذا مقابل آینه افراد در انتخاب نوع مواد غذایی نیز احتیاط بیشتری می‌کنند و غذاهای سالم انتخاب می‌کنند.

پژوهشگران خوردن غذا مقابل آینه را به ویژه به افراد دچار اضافه وزن و چاقی توصیه اکید می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 164 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php