کد خبر : 183583 تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

بارش برف و باران در راه است

به گزارش میهن فال به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی روز شنبه در مناطقی از جنوب، شرق و جنوب شرق کشور، باراش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود. …

بارش برف و باران در راه است

به گزارش میهن فال به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی روز شنبه در مناطقی از جنوب، شرق و جنوب شرق کشور، باراش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: انتظار می‌رود که این سامانه از اواخر وقت روز شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج شده و تا روز سه‌شنبه جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم شود.

به گفته وی از اواخر وقت روز سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه دیگری از سمت غرب به کشور، در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور مجدداً بارش آغاز خواهد شد.

احد وظیفه با بیان اینکه در روز شنبه بارش در کرمان، شرق و جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان شدت بیشتری خواهد یافت گفت: در این روز خلیج فارس به ویژه مناطق شرقی آن مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اعلام کرد:‌تا اواسط هفته جاری با توجه به انباشت آلاینده‌ها و همچنین پایداری و سکون نسبی جو، هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک، قم، اصفهان و تبریز غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 392 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php