کد خبر : 181522 تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

پیش بینی وضع هوا در ۲ روز آینده

بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی یک سامانه بارشی از اواخر روز یکشنبه به مرزهای غربی کشور نزدیک می شود و بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف آغاز می شود. در روز دوشنبه بارش اکثر مناطق نیمه غربی کشور را در بر می گیرد. شدت بارندگی …

پیش بینی وضع هوا در ۲ روز آینده

بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی یک سامانه بارشی از اواخر روز یکشنبه به مرزهای غربی کشور نزدیک می شود و بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف آغاز می شود.

در روز دوشنبه بارش اکثر مناطق نیمه غربی کشور را در بر می گیرد. شدت بارندگی در استانهای غرب، جنوب غرب و دامنه های غربی زاگرس می باشد. از شدت بارش این سامانه در روز سه شنبه کاسته می شود. بارش پراکنده در شمال، مرکز، جنوب و شرق کشور رخ خواهد داد. بر این اساس وضعیت هوای استان های نیمه غربی کشور برای روزهای یکشنبه و دوشنبه به شرح زیر اعلام می گردد.

روز یکشنبه مورخ ۹۴/۰۹/۲۲: از اواخر وقت در جنوب استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام بارش باران و برف پیش بینی می شود.

روز دوشنبه مورخ ۹۴/۰۹/۲۳: استانهای خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، ایلام، لرستان، کرمانشاه بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف و در استان های کردستان، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی بارش باران و برف پیش بینی میشود. از بعدازظهر این روز با شدت کمتر بارش در استان های همدان، مرکزی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، تهران،اصفهان، فارس رخ خواهد داد.

با توجه به انتظار بارش برف در جاده های کوهستانی استان های یاد شده توصیه می شود ضمن برنامه ریزی زمان سفر اقدامات لازم برای تردد در این مسیرها به عمل آید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 308 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php