کد خبر : 181197 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

خانم بازیگر مشهور ایرانی آرایشگر شد! + عکس

مریم سلطانی بازیگر کشورمان مدتی است که از بازیگری فاصله گرفته است و یک سالن زیبایی تاسیس کرده و مشغول کار آرایشگری شده است. مریم سلطانی گفت که من به خاطر در آمد بیشتر، از بازیگری فاصله گرفتم و ترجیح دادم که آرایشگر باشم در حال حاضر نیز اولویتم همین …

خانم بازیگر مشهور ایرانی آرایشگر شد! + عکس

مریم سلطانی بازیگر کشورمان مدتی است که از بازیگری فاصله گرفته است و یک سالن زیبایی تاسیس کرده و مشغول کار آرایشگری شده است.

مریم سلطانی گفت که من به خاطر در آمد بیشتر، از بازیگری فاصله گرفتم و ترجیح دادم که آرایشگر باشم در حال حاضر نیز اولویتم همین شغل است.

مریم سلطانی بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: حدود دو سال است که از دنیای هنر، سینما، تئاتر و تلویزیون فاصله گرفته ام و مشغول یک کار دیگر هستم.

وی افزود: من شغل دوم دارم و در ابتدا فکر می کردم می توانم از عهده هر دو کار یعنی بازیگری و این شغلم بر بیایم اما بعد متوجه شدم که مسئولیتهای این شغلم زیاد است.

سلطانی عنوان کرد: من یک آرایشگاه زنانه زده ام و در آن مشغول کار هستم و با توجه به گرفتاری های زیاد این شغل نمی توانم به فیلمبرداری برسم.

این بازیگر عنوان کرد: من به خاطر در آمد بیشتر این شغل، از بازیگری فاصله گرفتم و ترجیح دادم که آرایشگر باشم در حال حاضر نیز اولویتم همین شغل است.

وی خاطر نشان کرد: من پیشنهاداتی برای کار دارم اما فعلا می خواهم در این شغل یعنی شغل آرایشگری باشم اما این کار هم موقت است و یک روزی دوباره به بازیگری برمی گردم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر ، تصاویر بازدید 403 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php