کد خبر : 179982 تاریخ انتشار : جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

این پسر با آرایش دخترانه ملکه زیبایی شد! + تصاویر

عکس هایی از پسرانی که آرایش دخترانه کردند و شبیه به دختران شدند و در مراسمی زیباترین این پسرها انتخاب شد! از آنجا که این دبیرستان پسرانه است، لقب “ملکه زیبایی” به یک پسر تعلق می گیرد! هر ساله، زیباترین دانش آموز دبیرستان کومبانا در توکیو-ژاپن تاج ملکه زیبایی را …

عکس هایی از پسرانی که آرایش دخترانه کردند و شبیه به دختران شدند و در مراسمی زیباترین این پسرها انتخاب شد!

این پسر با آرایش دخترانه ملکه زیبایی شد! + تصاویر

از آنجا که این دبیرستان پسرانه است، لقب “ملکه زیبایی” به یک پسر تعلق می گیرد! هر ساله، زیباترین دانش آموز دبیرستان کومبانا در توکیو-ژاپن تاج ملکه زیبایی را بر سر می گذارد. این مسئله گرچه در نگاه اول عجیب به نظر نمی رسد ولی از آنجا که این دبیرستان پسرانه است، لقب “ملکه زیبایی” به یک پسر تعلق می گیرد!

این پسر با آرایش دخترانه ملکه زیبایی شد! + تصاویر

مسابقه زیبایی که بخشی از جشن های “روز فرهنگ” را در بر می گیرد هر ساله در مدارس سراسر ژاپن برگزار می شود. این جشنواره در طی سه روز آخرهفته ، با تزئینات، اجرای موسیقی، پخش فیلم و حتی نمایش خانه های تسخیرشده در مدارس انجام می شود.

در طی چند سال گذشته دبیرستان کومبانا یکی از اولین رقابت های زیبایی در نوع خود را برای پسران در این مدرسه برگزار می کند و دانش آموزان موهای خود را با انواع استایل ها می آرایند، کلاه گیس گذاشته و آرایش می کنند و حتی پیراهن و دامن می پوشاند و داوران آنها را بر طبق آنکه کدام یک از آنها بیشتر توانسته ظاهر و رفتار “یک دختر بانمک” را پیدا کند، انتخاب می کنند.

این پسر با آرایش دخترانه ملکه زیبایی شد! + تصاویر

برخی از این شرکت کننده ها آنچنان به طور متقاعد کننده ای زنانه می شوند که حتی می توانند با مدل های زن رقابت کنند. آنها به طور بی نقصی لباس های زیبای دخترانه پوشیده و اکسسوارهای هماهنگ با آن را اضافه می کنند و حتی عده کمی از آنها برای برنده شدن، لبخندهای خجالتی به داوران می زنند.

این پسر با آرایش دخترانه ملکه زیبایی شد! + تصاویر

همچنین مشخص شده این دبیرستان که در سال ۱۹۵۰ ساخته شده، یکی از معتبرترین مدارس توکیوست و اخیرا نیز از سوی وزیر آموزش وپرورش ژاپن به عنوان “دبیرستان فوق علمی” ملقب شده است، چرا که شمار زیادی از دانش آموزان این مدرسه هر ساله در دانشگاه های بسیارعالی توکیو قبول می شوند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 604 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php