کد خبر : 178250 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۴۱

داعش خطاب به فرانسوی ها: از خرید رفتن هم خواهید ترسید!

داعش بعد از حملات جمعه شب (۲۲ آبان) به پاریس در پیامی با تهدید مردم فرانسه اعلام کرد در نهایت به جایی می‌رسید که برای خرید رفتن هم بترسید. به گزارش خبرگزاری فرانسه، گروه تروریستی داعش اعلام کرد که فرانسه و آنها که دنباله‌رو این کشور هستند به عنوان یکی …

داعش خطاب به فرانسوی ها: از خرید رفتن هم خواهید ترسید!

داعش بعد از حملات جمعه شب (۲۲ آبان) به پاریس در پیامی با تهدید مردم فرانسه اعلام کرد در نهایت به جایی می‌رسید که برای خرید رفتن هم بترسید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، گروه تروریستی داعش اعلام کرد که فرانسه و آنها که دنباله‌رو این کشور هستند به عنوان یکی از اهداف حملات این گروه باقی خواهند ماند و بوی مرگ را استشمام خواهند کرد.

این گروه همچنین در سایت “دابق” با انتشار یک نوار ویدئویی فرانسه را تهدید کرد که اگر این کشور به بمباران مواضع این گروه ادامه دهد همچنان هدف قرار خواهد گرفت. به گزارش ایرنا، یک شبه‌نظامی در این ویدئو گفت: تا زمانی که نیروهای ائتلاف به بمباران مواضع داعش ادامه دهند در صلح زندگی نخواهند کرد.

وی افزود: مردم در نهایت به جایی می‌رسند که از خرید رفتن هم بترسند. داعش هم‌چنین از حامیان فرانسوی‌اش خواسته اگر نمی‌توانند به سوریه بیایند، در همان فرانسه دست به کار شوند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 221 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ashii در تاریخ 24 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

این هم از چاقو که بالاخره دست خودش را هم برید اشتباه کشور فرانسه

css.php