کد خبر : 178024 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

تصاویری که نگاه شما را به «فیتیله ای ها» تغییر می دهد!

بیایید با دیدن تصاویر زیر دوباره در مورد آنها قضاوت کنیم و این را هم در نظر بگیریم که انسان جایزالخطاست. چند روز پیش بود که در برنامه فیتیله نمایشی پخش شد که باعث آزرده خاطر شدن عده ای از مخاطبان شد اما فیتیله ای ها در طول ۲۴ سال، …

بیایید با دیدن تصاویر زیر دوباره در مورد آنها قضاوت کنیم و این را هم در نظر بگیریم که انسان جایزالخطاست. چند روز پیش بود که در برنامه فیتیله نمایشی پخش شد که باعث آزرده خاطر شدن عده ای از مخاطبان شد اما فیتیله ای ها در طول ۲۴ سال، کارهای خوبی انجام داده اند که بهتر است با دیدن تصاویر زیر دوباره در مورد آنها قضاوت کنیم و این را هم در نظر بگیریم که انسان جایزالخطاست.

تصاویری که نگاه شما را به «فیتیله ای ها» تغییر می دهد!

عیادت از بیماران

تصاویری که نگاه شما را به «فیتیله ای ها» تغییر می دهد!

حمایت از کودکان کار

تصاویری که نگاه شما را به «فیتیله ای ها» تغییر می دهد!

عیادت از کودکان بیمار

تصاویری که نگاه شما را به «فیتیله ای ها» تغییر می دهد!

رضایت گرفتن و آزادی پدر از چوبه دار به درخواست دخترش

«فیتیله‎ای‌ها» عذرخواهی کردند/ خودمان هم رنجیده خاطریم

علیرضا آقایی تهیه کننده برنامه «فیتیله‌ای‎ها» با اشاره به سابقه فعالیت این گروه در سراسر کشور و در استان‌های مختلف گفت: حضور «فیتیله‌ای‎ها» در شهرهای مختلف و میان اقوام و طوایف گواه این ادعاست که همواره اقوام مختلف مورد احترام این برنامه بوده اند و هیچگاه در طول ۱۴ سال سابقه این برنامه توهینی به هیچکدام از اقوام نشده است.

آقایی با اشاره به اینکه سه بازیگر «فیتیله ای ها» از اقوام مختلف (آذری، لری و گیلکی) هستند، افزود: هیچگاه کسانی که خود از اقوام مختلف هستند به خاستگاهی که به آن تعلق دارند توهین نکرده و نمی کنند.

وی گفت: این سه بازیگر و مجری برنامه کودک حدود ۲۴ سال است که در برنامه های مختلف تلویزیون برنامه اجرا کرده اند و نوع فعالیت آن‌ها و ارتباطی که با مردم برقرار کرده اند نشان می دهد که هیچگاه قصد جسارت به قوم و لهجه ای را نداشته و ندارند و در برنامه های آموزشی خود با اجرای نمایش، ترکیبی از گویش و لهجه های مختلف را ارائه کرده اند.

تهیه کننده این برنامه افزود: با این حال اگر لازم باشد من بارها و بارها از مردم آذربایجان عذرخواهی می کنم و اگر هم سوء تفاهمی پیش آمده سهوی بوده است و هیچ عمد و غرضی در کار نبوده است.

محمد مسلمی کارگردان این برنامه نیز گفت: خود من آذری زبان هستم و افتخارم این است که متعلق به این خطه ام و گویش آذری داشته ام، چرا باید به مردمانی از جنس خودم توهین کنم و باعث رنجش آنان شوم اما با این حال خود من نیز از مساله پیش آمده رنجیده خاطرم و از مردم آذربایجان عذرخواهی می کنم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 643 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ashii در تاریخ 24 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

ملت ایران اگر راست میگن داد وفریادتان را بر سر کسی بزنید که فساد میکن تجاوز میکن بچه ها را مورد ازر و اذیت قرار میدهند ولی هیچ کس چیزی نمی گویدفقط زورتان به اینها رسید

NEGIN در تاریخ 24 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

من که نظرم راجع بهشون تغییر نکرده.خوب ادم جایزالخطاست….کارشون در صورتی درست نبود که عذرخواهی نمی کردند

تینا در تاریخ 23 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

اینهمه جنایتو توهین فساد اختلاس میشه اینهمه افغانی به ایرانی ها تجاوزمیکنن وادم ربایی میکنن اینهمه اتفاق چرا واسه این چیزا واکنش وغیرت ندارید چرا واسه اینا فریاد نمیزنید زورتون به برنامه کودک رسیده متاسفم

محمد در تاریخ 23 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام.در این رادیو و تلویزیون بارها به هموطنان به انواع مختلف اهانت می شود.به نحوه ارایه اخبار گوش کنید.
در اردبیل یک تن در اثر تصادف کشته شد.
در اصفهان یا شیراز متاسفانه یک تن جان خود را از دست داد.
مفهوم هر دو جمله یکی است اما جمله اول در اوج کینه توزی بیان میشود.فکر نکنید ادمهای خوب نمی توانند اهانت کنند.یا اهانت کنندگان نمی توانند کار نیک انجام دهند.کارهای خوب، پوشش اعمال بد انسان نیست.اگر اشتباه شده به فارسی زبانها هم اهانت بکنید بعد هم عذرخواهی کنید.

گلاره در تاریخ 23 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

آگه قرار باشه برگردن و برنامه اجرا کنند باید که یک برنامه مخصوص بذارند ویژه آذری ها و از دل مردم آذربایجان دربیارن

و همینطور رسما تو برنامه همگی عوامل عذرخواهی کنند ،من خودم یه ترک اذری هستم که با دیدن این برنامه واقعا قلبم
به درد اومد و جریحه دار شد و دلم شکست و مطمئنم همه آذربایجانیهای فهیم هم همینقدر ناراحت شدند این برنامه اگه حتی به منظور خنداندن مردم هم بوده است باز نمیتوان از توهین آن چشم پوش یکرد و توهین این برنامه علنی و آشکار بود

ماریا در تاریخ 22 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

دوستتون داریم فتیله ای ها و می خواهیم که به کارتون که شادی بخش دلهای بسیاری از هموطنان هست ادامه بدید هر چند افراد مغرض و ناآگاه تصویر نادرستی از کار تون ارائه دادند ما می دونیم که کار شما عالی ودوست داشتنی بود همیشه موفق پیروزوسربلند باشید .همه اقوام در ایران مورد احترام هستند بهتر است ما دچار اشتباه نشویم وکار انسانهای مهربان وارزشمند کشورمون رونادیده نگیریم.

سعید در تاریخ 22 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

با عرض سلام و خسته نباشید…ولی به نظر من بعضی از خطاها و اشتباهات هستن که واسه آدم خیلی گرون تموم میشه،مثل اینکه با سرعت بالا تصادف کنی که منجر به مرگ یا نقص عضو بشه،جایز الخطا بودن انسان درسته،ولی فرق اونایی که به این اندازه به شهرت و محبوبیت رسیدن بایستی فرقشون با مردم عادی در همین باشه که حد خودشونو بدونن و به خودشون جرأت و جسارت بیان هر مطلبی رو ندن،به نظرم اگه قرار باشه که هر کس هر کاری دلش خواست بکنه و بعدش با یه عذرخواهی حلش کنه،سنگ رو سنگ بند نمیشه،فردا روز پر روتر میشن و با این ذهنیت که با یه عذر خواهی میتونن همه گندکاریهاشون رو ادامه بدن،در ضمن قرار نیست چون هر کس کار خوبی انجام میده مجاز به انجام کار غلط هم باشه،به مدیر سایت هم پیشنهاد میدم برای جذب مخاطب هم که شده بهتره که نسبت به مطلب موضع گیری نکنن. . .و به حمایت از حرکت توهین آمیز این گروه مطلب نزارن. . .با تشکر. . .

زهره در تاریخ 23 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

دیگه چیکار کند اعدام شن خوبه ؟ وقتی هر جمعه برنامه داری بالاخره یه سوتی توش در میاد اونی که هیچ وقت برنامه ای نداره سوتی هم نداره هنر نکرده که – بهتره دست از تعصب و نژاد پرستی بردارید از این فیتیله ای ها مظلوم تر گیر نیورید خدا پدر این مدیر سایت رو هم بیامرزه که کمی باعث اندیشیدن در انسانهای متعصب شده

سوزان شهرخی در تاریخ 23 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

ترکها دسته گل اند

mina در تاریخ 21 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام

به نظرم کارشون قابل بخششه

اینا خیلی برای شاد کردن مردم زحمت کشیدن

نباید برای یه اشتباه اینطوری کنارشون بزاریم

css.php