کد خبر : 173590 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

خانم مجری مشهور روی تخت بیمارستان! + عکس

صبا راد، مجری سیما در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی در روی تخت بیمارستان نوشت: سلام حالتون خوبه؟! از دوشنبه هفته قبل تا امروز بدون استراحت کار کردم (اجراهاى مختلف در تهران و شهرستان) به خیالم که من اهل مریض شدن نیستم و اساسأ از آدم هایى که مدام …

صبا راد، مجری سیما در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی در روی تخت بیمارستان نوشت:

خانم مجری مشهور روی تخت بیمارستان! + عکس

سلام حالتون خوبه؟! از دوشنبه هفته قبل تا امروز بدون استراحت کار کردم (اجراهاى مختلف در تهران و شهرستان) به خیالم که من اهل مریض شدن نیستم و اساسأ از آدم هایى که مدام غر میزنن که حالشون خوب نیست گریزانم اما بعد از اجراى برنامه امروز، کارم به درمانگاه رسید از اونجایى که کادر درمانى خیلى به من اظهار لطف و محبت داشتن سه تا سِرم و چند تا آمپول بهم تزریق کردن و در تمام این مدت فکر کردم که فاصله سلامت تا کسالت گاهى ممکنه به ساعت هم نرسه و کسى رو که سر پا و سر حال دیدى یهو روى تخت بیمارستان ببینیش ولى واقعیت اینه که باید در کنار انجام تمام وظایف و مسئولیتها حواسمون به خودمون هم باشه و دعاکنیم سلامتمون رو ازدست ندیم.

پى نوشت: حالم خدا رو شکر خوبه یعنى اینقدر خوب هستم که تونستم پست بذارم و دوم اینکه خودم قصد پست گذاشتن نداشتم اما خواهر عزیزم ازم عکس گرفت و گفت توى اینستا بذارو بگو که عاقبت کارِ بدون استراحت همین میشه.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 313 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php