کد خبر : 166925 تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

پسر بچه ۳ ساله ای که شهردار شد! + عکس

شبکه خبری “العربیه” از شهردار شدن یک پسربچه سه ساله در یکی از نواحی کوچک ایالات متحده امریکا خبر داده است. این شبکه خبری اشاره می کند که “جیمز” سه ساله با مشاوره برادرش ساله و دیگر خواهرها و برادران بزرگترش موفق شد تا به عنوان شهردار ناحیه کوچکی در …

شبکه خبری “العربیه” از شهردار شدن یک پسربچه سه ساله در یکی از نواحی کوچک ایالات متحده امریکا خبر داده است.

پسر بچه ۳ ساله ای که شهردار شد! + عکس

این شبکه خبری اشاره می کند که “جیمز” سه ساله با مشاوره برادرش ساله و دیگر خواهرها و برادران بزرگترش موفق شد تا به عنوان شهردار ناحیه کوچکی در مینه سوتا شمالی انتخاب شود. “رابرت تافتس” برادر او می‌گوید که در گفت و گو با برادر سه ساله‌اش به او گفته که او باید خود با مردم صحبت کند و آن‌ها را قانع کند.

العربیه در ادامه اشاره می‌کند ناحیه‌ای که جیمز شهردار آن شده ۲۲ نفر جمعیت دارد و انتخاب او در جریان برگزاری جشنواره سالانه غذا انجام شده است. نام جیمز از درون صندوق قرعه کشی بیرون کشیده شد. جیمز در جریان یک مصاحبه کوتاه تلفنی از انتخابا شدن به عنوان شهردار آن ناحیه برای دو سال آینده ابراز خشنودی کرده است.

این شبکه خبری در پایان اشاره می‌کند در ناحیه “دورست” محدودیت سنی برای نامزدی در انتخابات شهرداری وجود ندارد و پیشتر نیز یک پسر بچه چهار ساله شهردار آن ناحیه شده بود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، اسلاید ، مجله خبری بازدید 261 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php