کد خبر : 157097 تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

عذرخواهی مرضیه برومند از مهناز افشار! + عکس

مرضیه برومند که چندی پیش در سخنان تندی در اعتراض به وضعیت تئاتر به قباله میلیاردی مهناز افشار اشاره کرده بود باز هم از او عذرخواهی کرد. مهناز افشار و مرضیه برومند، این دو نام گرچه هر دو نام‌هایی شناخته‌ شده‌اند اما در حوزه کاری ربط چندانی به هم ندارند، …

مرضیه برومند که چندی پیش در سخنان تندی در اعتراض به وضعیت تئاتر به قباله میلیاردی مهناز افشار اشاره کرده بود باز هم از او عذرخواهی کرد.

عذرخواهی مرضیه برومند از مهناز افشار! + عکس

مهناز افشار و مرضیه برومند، این دو نام گرچه هر دو نام‌هایی شناخته‌ شده‌اند اما در حوزه کاری ربط چندانی به هم ندارند، با این حال، وقتی مرضیه برومند در نشست مطبوعاتی جشنواره تئاتر عروسکی، درباره مهریه مهناز افشار با عصبانیت حرف زد، این دو نام بارها و بارها در گزارش‌ها، خبرها و البته هجمه‌هایی که به مهناز افشار شد، کنار هم قرار گرفتند.

او که در نشست خبری جشنواره تئاتر عروسکی، از وضعیت بد تئاتر عصبانی بود گفته بود:‌ «متاسفم بودجه تئاتر مملکت، نصفش پشت قباله فلان خانم بازیگر است که زن یک مرد سیاسی شده است! تا امید اهالی تئاتر ته نکشیده فکری کنید. این چه بودجه‌ای است برای تئاتر مملکت؟ باید خجالت بکشند، یازده میلیارد تومان بودجه یک آپارتمان یک کمی خوب است.»

طبق معمول این سخنان مرضیه برومند بیشتر از باقی حرف‌هایش بازتاب پیدا کرد. آنها که نسبت به ازدواج مهناز افشار با پسر محمدعلی رامین ، اعتراض داشتند، از این سخنان برومند به مثابه حجتی برای اعتراض خود بهره بردند و خلاصه ماجرا بالا گرفت.

بعد از این ماجرا سایت‌های خبری نوشتند که مهناز افشار در تماسی با مرضیه برومند به او گفته مهریه من ده شاخه گل نرگس است که اگر صلاح می‌دانید آن را هم تقدیم تئاتر ایران کنم. پیغامی که گفته می‌شد جواب تندی از سوی مرضیه برومند گرفت.

این ماجرا البته فروکش نکرد. با ماجرای بارداری و به دنیا آمدن کودک مهناز افشار بار دیگر هجمه‌ها به او شدت یافت به شکلی که چه مهناز افشار و چه همسرش بارها در شبکه‌های مجازی درباره اتهامات وارده به خود توضیح دادند.

اما حالا مرضیه برومند در مراسم افتتاحیه نمایش «اسم»‌به کارگردانی لیلی رشیدی، با همان رک‌گویی همیشگی از حرف‌هایی که درباره مهناز افشار زد و اتفاقاتی که برای او افتاد اظهار تاسف کرده است: «یک حرفی مدت‌هاست روی دلم مانده، در نشست مطبوعاتی مدیر سابق مرکز هنرهای نمایشی که درباره وضعیت تئاتر برآشفته بودم به همه انتقاد کردم از رئیس جمهور و وزیر ارشاد گرفته تا مدیر مرکز و در پایان از یک بازیگر سخن گفتم و متاسفانه تنها چیزی که از آن مطلب پررنگ شد، این بخش بازیگر بود.»

او گفته نمی‌داند چرا دیواری کوتاه‌تر از مهناز افشار پیدا نکرده است:‌ «به هر حال چند روز بعد از آن ماجرا در نشست دیگر در حضور خبرنگاران از مهناز افشار عذرخواهی کردم و نمی‌دانم چرا دیواری کوتاه‌تر از ایشان پیدا نکرده بودم اما این مساله آنقدر که صحبت‌های قبلی‌ام بازتاب داشت، انعکاس نداشت.»

از نظر مرضیه برومند حالا همه چیز تغییر کرده است:‌«الان مهناز افشار بچه‌دار شده است. من برای او و دخترش آرزوی خوشبختی و سلامتی می‌کنم. به هر حال یک بچه به دنیا آمده است و همه ما باید دعای خیرمان بدرقه راه این کودک باشد.»

او از دوستدارانش خواسته که دعای خیرشان را از مهناز افشار دریغ نکنند:‌ «از همه کسانی که به من لطف دارند، می‌خواهم دعای خیرشان و همچنین لطف‌شان را از مهناز افشار دریغ نکنند. امیدوارم همه کودکانی که به دنیا می‌آیند، دنیایی بدون جنگ و خشونت داشته باشند.»

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر بازدید 184 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php