کد خبر : 146289 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

مزاحم تلفنی خانم بازیگر ایرانی!

خانم بازیگری که از دردسرهای یک مزاحم تلفنی به ستوه آمده بود، در مواجهه حضوری او را تحویل پلیس داد. به گزارش میهن فال به نقل از خبرگزاری تسنیم، جوانی که با مزاحمت و تهدید، آسایش یکی از ستاره‌های سینما را سلب کرده بود با شکایت وی دستگیر شد. این …

خانم بازیگری که از دردسرهای یک مزاحم تلفنی به ستوه آمده بود، در مواجهه حضوری او را تحویل پلیس داد.

به گزارش میهن فال به نقل از خبرگزاری تسنیم، جوانی که با مزاحمت و تهدید، آسایش یکی از ستاره‌های سینما را سلب کرده بود با شکایت وی دستگیر شد.

این پرونده با شکایت بازیگر زن مشهور در دادسرای امور جنایی تهران گشوده شد. او در شکوائیه‌اش گفت: پسر جوانی از مدت‌ها قبل به‌طور تلفنی برایم مزاحمت ایجاد و وانمود می‌کرد به من علاقه دارد. او خودش را مهندس و استاد دانشگاه معرفی می‌کرد. هرچه از وی خواستم به مزاحمت‌هایش پایان دهد فایده‌ای نداشت و این بار شروع به تهدید کرد.

من هم تصمیم گرفتم این موضوع را از راه قانونی دنبال کنم. به‌دنبال این شکایت تحقیقات برای دستگیری جوان مزاحم آغاز شد اما پیش از آنکه مأموران بتوانند او را شناسایی کنند خانم بازیگر خودش او را دستگیر کرد. ماجرا از این قرار بود که چند روز قبل مرد مزاحم به برجی که ستاره سینما در آنجا زندگی می‌کند رفته بود و می‌خواست هر طور شده با این بازیگر مشهور رودررو صحبت کند اما تماس با پلیس ۱۱۰وی را به دام انداخت.

به این ترتیب صبح دیروز متهم به دادسرای امور جنایی منتقل شد و در حضور سوپراستار سینما توسط سرپرست دادسرا تحت بازجویی قرار گرفت. او در اعترافاتش گفت: مدتی قبل شماره تلفن خانم بازیگر را از طریق دخترعمویم به‌دست آوردم و چون به او علاقه داشتم بارها با وی تماس گرفتم اما ظاهرا او علاقه‌ای به من نداشت. می‌خواستم هر طور شده با او بیشتر آشنا شوم و به همین دلیل به محل زندگی‌اش رفتم اما مأموران دستگیرم کردند. براساس این گزارش هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 307 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php