کد خبر : 145975 تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

آتش سوزی روی سکوهای یادگار امام تبریز! + عکس

هواداران معترض تراکتورسازی پس از تساوی ۳ بر ۳ و جا ماندن از قهرمانی لیگ حاضر به ترک ورزشگاه نیستند. پس از سوت پایان بازی و به علت جو بسیار بد ورزشگاه یادگار و اعتراض و فحاشی شدید به تیم داوری، اعلام شد که تراکتور موفق به کسب مقام قهرمانی …

هواداران معترض تراکتورسازی پس از تساوی ۳ بر ۳ و جا ماندن از قهرمانی لیگ حاضر به ترک ورزشگاه نیستند.

آتش سوزی روی سکوهای یادگار امام تبریز! + عکس

پس از سوت پایان بازی و به علت جو بسیار بد ورزشگاه یادگار و اعتراض و فحاشی شدید به تیم داوری، اعلام شد که تراکتور موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر شده است. گفتنی است در آن لحظات کلیه راه های ارتباطی با بیرون ورزشگاه مختل شده بود. اینترنت و خطوط تلفن همراه مشکل داشت و همانطور که دیدید حتی بازیکنان تراکتور مثل ادینیو نیز فکر می کردند تیمشان قهرمان لیگ برتر شده است.

گفتنی است هواداران تراکتورسازی پس از اخراج عجیب تیموریان که هنوز هم دلیل ان مشخص نیست به شدت به داور اعتراض کردند. این اعتراض ها پس از گل سوم نفت به حدی بالا گرفت که مسئولین از ترس اینکه اتفاقی در ورزشگاه رخ دهد چنین تصمیمی را اتخاذ کردند.

پس از چند لحظه و با خروج تیم داوری از ورزشگاه نتیجه واقعی مشخص شد و ورزشگاه در سکوت عظیمی فرو رفت. گفتنی است هم اکنون با همکاری نیروی انتظامی هواداران در حال خروج از ورزشگاه هستند اما اکثر آن ها در راهرو ورزشگاه به شدت علیه داوری شعار می دهند.

گفتنی است در جای جای ورزشگاه یادگار امام شعله های آتش به چشم می خورد. آن ها همچنین بسیاری از صندلی های ورزشگاه را شکستند. چند نفر از هواداران نیز در این درگیری ها مصدوم شدند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 189 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php