کد خبر : 144834 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

دلتنگی مهناز افشار در روز پدر + عکس

مهناز افشار با الگو گرفتن از سخنان کارل گوستاو یونگ روانشناس و متفکر سوئیسی هوادارانش را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. مهناز افشار بار دیگر در آستانه روز پدر دلتنگ و بی قرار است. او با تداعی خاطرات شیرین روزهای تنهایی با پدر چند کلام با ارزش از …

مهناز افشار با الگو گرفتن از سخنان کارل گوستاو یونگ روانشناس و متفکر سوئیسی هوادارانش را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

دلتنگی مهناز افشار در روز پدر + عکس

مهناز افشار بار دیگر در آستانه روز پدر دلتنگ و بی قرار است. او با تداعی خاطرات شیرین روزهای تنهایی با پدر چند کلام با ارزش از مکتب یونگ را یادآوری و در صفحه اینستاگرامش نقل می کند.

لبخند من و دیگرانی که لبخند میزنند با هیچ تلخی از رفتار إنسانها از بین نمیرود مگر تلخی و حکمت تلخ روزگار که آن هم چاره نیست…

دنیا به کسانی خنده هدیه میدهد که در جستجوی آن هستند نه منکر آن . عزیزانی که دربد اخلاقی و عصبانیت گرفتار شدند نه از بد روزگار است و نه از بدی دیگران ، از بد کردن خودشان به خود است که درمان آن هم صلح و آشتی با جهان و خود است.

البته منظور خصوصیات اخلاقی این افراد است، چون روزگار تلخی سرنوشت و اتفاقات ناگوار را میدهد استثنا هم نداره (از لحظات تنهایی های من و پدرم و حرفهای ارزشمند او برای من بود که با شما قسمت کردم، هر روز روز پدر است و روز حمایت آنها).

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر بازدید 170 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php