کد خبر : 140150 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

محسن چاوشی در نوروز ۹۴

برنامه ترکیبی ˝مهربانو˝ نوروز ۱۳۹۴ از شبکه سه پخش می‌شود و محسن چاووشی تیتراژ این برنامه را خوانده است. به گزارش میهن فال به نقل از روابط عمومی برنامه “مهربانو”، این برنامه ترکیبی از اول تا پانزدهم فروردین از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. گفت‌وگوی مجری با مهمان برنامه، …

برنامه ترکیبی ˝مهربانو˝ نوروز ۱۳۹۴ از شبکه سه پخش می‌شود و محسن چاووشی تیتراژ این برنامه را خوانده است.

محسن چاوشی در نوروز ۹۴

به گزارش میهن فال به نقل از روابط عمومی برنامه “مهربانو”، این برنامه ترکیبی از اول تا پانزدهم فروردین از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

گفت‌وگوی مجری با مهمان برنامه، مستند مادران شهید، مستند گفتگو با مادربزرگ‌ها، گزارش از خیریه همدم و پخش نریشن‌هایی از دیالوگ‌های ماندگار مادرانه فیلم‌ها از جمله بخش‌های مختلف “مهربانو” است.

این برنامه دکور خاصی دارد و هر سه شب یک بار مجری آن تغییر خواهد کرد. به این ترتیب این برنامه پنج مجری دارد و هر بار یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران اجرای آن را برعهده خواهند داشت.

مهمانان برنامه نیز افراد مختلفی از طیف‌های گوناگون جامعه هستند که با مادر یا همسرشان در برنامه حاضر می‌شوند.

تیتراژ ابتدایی “مهربانو” به تهیه‌کنندگی محمود بابایی توسط محسن چاووشی خوانده می‌شود و تیتراژ پایانی نیز با صدای سیدمعین سجادی روی آنتن می‌رود.

پیش از این غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما نیز در نشست معرفی برنامه‌های نوروزی سیما، از “مهربانو” به عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های این شبکه نام برده بود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : عید نوروز ، مناسبت ها بازدید 232 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php