کد خبر : 139806 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

به هم خوردن عروسی به خاطر یک مسئله ریاضی!

پلیس هند اعلام کرد یک عروس هندی پس از اینکه داماد نتوانست از عهده حل یک مسئله ساده ریاضی برآید، مراسم عروسی را ترک کرد. به گزارش آسوشیتدپرس، عروس که مهارت‌های ریاضی داماد را امتحان می‌کرد، پس از اینکه او جمع دو عدد را اشتباه گفت، مراسم را ترک کرد. …

پلیس هند اعلام کرد یک عروس هندی پس از اینکه داماد نتوانست از عهده حل یک مسئله ساده ریاضی برآید، مراسم عروسی را ترک کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، عروس که مهارت‌های ریاضی داماد را امتحان می‌کرد، پس از اینکه او جمع دو عدد را اشتباه گفت، مراسم را ترک کرد.

پرسش عروس این بود: ۱۵ به علاوه شش چند می‌شود؟ پاسخ داماد: ۱۷.

رادش کومار، افسر پلیس محلی، روز جمعه ۱۳ مارس اعلام کرد که این واقعه اواخر روز چهارشنبه ۱۱ مارس در دهکده‌ای در نزدیکی شهر صنعتی کانپور در ایالت شمالی اوتارپرادش رخ داده است.

خانواه داماد تلاش کردند عروس را متقاعد کند که به مراسم بازگردد، اما او نپذیرفت. او گفت که داماد درباره میزان تحصیلاتش به آنها دروغ گفته بود.

موهار سینگ، پدر عروس گفت: خانواده داماد تحصیلات نداشتن او را پنهان کرده بودند. حتی یک بچه کلاس اولی هم می‌تواند به این سوال پاسخ دهد.

پلیس محلی میان دو خانواده واسطه شد و هر دو طرف همه هدایا و جواهراتی که پیش از عروس مبادله کرده بودند، به یکدیگر بازگرداندند.

ماه قبل، عروس دیگری در اوتار پرادش، پس از اینکه معلوم شد داماد دچار صرع است و در میانه عروسی دچار حمله شد، با یکی از مهمانان عروسی ازدواج کرد.

خانواده داماد مصروع بودن داماد را آشکار نکرده بودند. در حالیکه داماد را به بیمارستانی در شهر رامپور می‌بردند، عروس از یکی از مهمانان عروسی خواست تا پا پبش بگذارد و با او ازدواج کرد.

اغلب ازدواج‌ها در هند بوسیله خانواده‌های عروس و داماد ترتیب داده می‌شود. زوجین به جز دیداری مختصر، تا پیش از عروسی امکانی برای شناخت یکدیگر ندارند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 393 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php