کد خبر : 139543 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۵۸

سحر قریشی در نقش عباس آقا! + عکس

سحر قریشی برای اولین بار حاضر شده یک نقش متفاوت بازی کند . مثل همه کارها به صورت مرسوم من به دفتر آقای مظلومی دعوت شدم و فیلمنامه را به من دادند تا بخوانم و معمولا اینطور است که روی فیلمنامه‌ای که به بازیگر می‌دهند، نام نقش او را می‌نویسند …

سحر قریشی برای اولین بار حاضر شده یک نقش متفاوت بازی کند .

سحر قریشی در نقش عباس آقا! + عکس

مثل همه کارها به صورت مرسوم من به دفتر آقای مظلومی دعوت شدم و فیلمنامه را به من دادند تا بخوانم و معمولا اینطور است که روی فیلمنامه‌ای که به بازیگر می‌دهند، نام نقش او را می‌نویسند که بازیگر بداند که باید کدام نقش را بخواند. من وقتی به خانه رسیدم، دیدم روی فیلمنامه برایم اسم نقش نوشته شده «عباس‌آقا» و تعجب کردم و فکر کردم شاید فیلمنامه را به من اشتباه داده‌اند و تماس گرفتم و گفتم فیلمنامه را به من اشتباه داده‌اید و گفتند که اتفاقا درست است و نقشی که باید بازی کنی «عباس‌آقا» است! واقعا برایم نقش خاصی است.

در واقع این نقش، یک زن تنها و بدون شوهر است که دو فرزند هم دارد و باید به نوعی کار کند و زندگی خودش و فرزندانش را بچرخاند و از طرفی در جامعه احساس خطر می‌کند و دوست دارد که نجابت و پاکدامنی خودش را هم حفظ کند و درنتیجه المان‌های زنانه خود را کنار گذاشته است تا از خطرات احتمالی موجود در جامعه دور شود در حالی که برای فرزندانش یک مادر نمونه است. همین موضوع باعث شده تا در محلی که کار می‌کند، نامش را به همکارانش که همگی مرد هستند، نگوید و به همین دلیل همکارانش نام «عباس‌آقا» را برایش انتخاب کرده‌اند! درواقع او یک زن دردکشیده در جامعه است که می‌خواهد با کار شرافتمندانه زندگی‌اش را بچرخاند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر ایرانی ، بیوگرافی و سینما بازدید 391 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ترلان در تاریخ 6 فروردین 1394 گفته : پاسخ دهید

خیلیم عالی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

css.php