کد خبر : 136529 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

جدول سهمیه بندی بنزین اسفند ۱۳۹۳

جدول سهمیه بندی بنزین اسفند ۱۳۹۳ پس از تغییر جدول سهمیه های بنزین در اسفند ماه ۹۲ ، تا امروز شاهد اعمال تغییری در میزان سهمیه های بنزین نبودیم. سال گذشته در نخستین ساعت بامداد اولین روز اسفند بود که سهمیه خودروهای بنزین سوز آموزشگاه های رانندگی از ۳۰۰ لیتر …

جدول سهمیه بندی بنزین اسفند ۱۳۹۳

جدول سهمیه بندی بنزین اسفند ۱۳۹۳

پس از تغییر جدول سهمیه های بنزین در اسفند ماه ۹۲ ، تا امروز شاهد اعمال تغییری در میزان سهمیه های بنزین نبودیم. سال گذشته در نخستین ساعت بامداد اولین روز اسفند بود که سهمیه خودروهای بنزین سوز آموزشگاه های رانندگی از ۳۰۰ لیتر در ماه با کاهش ۲۴۰ لیتری به ۶۰ لیتر رسید و سهمیه بنزین خودروهای دوگانه سوز آموزشگاه های رانندگی از ۲۰۰ لیتر در ماه با کاهش ۱۴۰ لیتری به ۶۰ لیتر رسید.

به گزارش میهن فال به نقل از خبرگذاری تسنیم: پس از گذشت یکسال از آخرین تغییر در جدول سهمیه های بنزین خودروها و موتورسیکلت ها، قرار است با آغاز اسفند ۹۳ بار دیگر این جدول دستخوش تغییراتی شود. علاوه بر اینکه قرار است از مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه وانت بار، سهمیه بنزین یارانه ای ۹۵۰ هزار دستگاه به ۶۰ لیتر کاهش یابد (وانت بارهایی که تاکنون فعال بودن آنها در سامانه وزارت کشور ابراز نشده است)، مقرر شده تا سهمیه بنزین یارانه ای تاکسی های خطی بین شهری بنزین سوز از ۹۰۰ لیتر در ماه به ۷۵۰ لیتر و سهمیه بنزین یارانه ای تاکسی های خطی بین شهری دوگانه سوز از ۶۰۰ لیتر در ماه به ۵۰۰ لیتر کاهش یابد.

جدول سهمیه های بنزینی که در نخستین ساعت بامداد اولین روز اسفندماه ۹۳ در کارت های سوخت شارژ می شود بدین شرح است:

جدول سهمیه بندی بنزین اسفند ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 200 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php