کد خبر : 135570 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

ارزان ترین ساندویچی در ایران + عکس

سفر یک روزه به استان اصفهان و البته شهر آران، حداقل یک ثمره می تواند داشته باشد و آن، آشنایی با پیرمردی است که به گفته یکی از دوستان، می تواند رکورددار ارزان فروشی انواع سانویچ و مخصوصا ساندویچ مغز در ایران باشد. بعید می دانم در جای دیگری از …

ارزان ترین ساندویچی در ایران + عکس

سفر یک روزه به استان اصفهان و البته شهر آران، حداقل یک ثمره می تواند داشته باشد و آن، آشنایی با پیرمردی است که به گفته یکی از دوستان، می تواند رکورددار ارزان فروشی انواع سانویچ و مخصوصا ساندویچ مغز در ایران باشد.

بعید می دانم در جای دیگری از کشور، انواع ساندویچ و مخصوصا ساندویچ مغز به این قیمت سراغ داشته باشیم. البته با کیفیت مناسب.

ارزان ترین ساندویچی در ایران + عکس

کافی است نگاهی به انواع قیمت ها بیندازید. مخصوصا آنجا که دو عدد تخم مرغ با روغن و نان و دیگر مخلفات، کلا می شود ۸۰۰ تومان. آیا این پیرمرد واقعا یک رکورددار است؟

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 497 بار
دیدگاهتان را بنویسید

رها در تاریخ 1 اسفند 1393 گفته : پاسخ دهید

با حال باشم یا نباشم . دقت کنم یا نکنم . وایت برد باشه یا نباشه …حرف من یکیه . همونی که گفتم . اما یه چیزی کاملا از عکس مشخصه که شما ها اصلا متوجش نبودید اما من همین الان متوجه شدم . اونم اینه که صاحب مغازه اونی که توعکس است آدم درستیه نون حلال سر سفرش برده خدا عمر باغزت بهش بده . اینو من از توچشاش خوندم

mina در تاریخ 24 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

خیلی با حالی رها. یه کم دقت کن! اون وایت برده. میشد راحت قیمتارو پاک کنه و هر چی دلش میخواد بنویسه!! که نیازی به کاغذ چسبوندن نباشه.

رها در تاریخ 23 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

سلام
شما ها چقدر ساده اید رو قیمت های اصلی کاغذ چسبونده قیمت تقلبی رو زده . هه هه هه . مردم چقدر زرنگن ها

زهرا در تاریخ 21 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

با سلام
چه خوب میشد که اینقد راحت همدیگه رو قضاوت نمی کردیم…….

مریم در تاریخ 20 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

حتما از گوشت گربه و سگ برا ساندویچ استفاده می کنه همانطور که در خیلی مراکز استفاده می شه

css.php