کد خبر : 134675 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

این کارها را بعد از خوردن شیرینی انجام دهید!

این کارها را بعد از خوردن شیرینی انجام دهید! به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر مینا عبدالهی دانشجوی دکتری تخصصی (Ph.D) علوم تغذیه، دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: انواع رولت ها، کیک های خامه ای و شیرینی تر بسیار پرطرفدار و در عین حال محتوی چربی …

این کارها را بعد از خوردن شیرینی انجام دهید!

این کارها را بعد از خوردن شیرینی انجام دهید!

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر مینا عبدالهی دانشجوی دکتری تخصصی (Ph.D) علوم تغذیه، دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: انواع رولت ها، کیک های خامه ای و شیرینی تر بسیار پرطرفدار و در عین حال محتوی چربی و کالری بالایی دارند لذا تعادل در مصرف آنها از جمله نکات بسیار مهمی است که بایستی مد نظر قرار گیرد. مصرف بیش از حد آنها علاوه بر اینکه در دراز مدت می تواند سلامتی را تحت تاثیر قرار دهد می تواند منجر به افزایش وزن نیز شود.

از طرفی همیشه نمی توان از مصرف آنها صرف نظر کرد ولی می توان با در نظر گرفتن موارد زیر کالری دریافتی از مصرف این ترکیبات را براحتی سوزاند.

اجزای تشکیل دهنده در 100 گرم:

انرژی: 376 کیلوکالری

پروتئین : 4.3 گرم

چربی: 14.50 گرم

کربوهیدرات: 60.30 گرم

کلسیم : 73 میلی گرم

فسفر: 93 میلی گرم

سدیم : 425 میلی گرم

پتاسیم: 1220میلی گرم

وی افزود: میزان انرژی مصرفی در فعالیت های فیزیکی مختلف بسته به وزن افراد و نیز شدت و طول زمان فعالیت متفاوت می باشد اما بطور کلی در یک فرد با وزن متوسطفعالیت های فیزیکی زیر جهت سوزاندن این میزان کالری دریافتی توصیه می گردد:

حرکات کشش ملایم یکساعت (175 کیلوکالری) + 20 دقیقه تردمیل با سرعت معمولی (210 کیلوکالری)، 40 دقیقه دویدن معمولی (حدود 400 کیوکالری)، 40 دقیقه دوچرخه سواری معمولی (370 کیلوکالری) و یا حدود 50 دقیقه ورزش های هوازی (ایروبیک) (375 کیلو کالری).

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 455 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php