کد خبر : 134407 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰

دختری که با خودش ازدواج کرد! + عکس

یک دختر آمریکایی برای رفع مشکل تنهایی و تجرد در مراسمی رسمی با خودش ازدواج کرد. “یاسمین” پس از آنکه از یافتن شوهر ناامید شد، به ترفند غیر معمول ازدواج با خود روی آورد تا بر فهرست ازدواج های عجیب و غریب در غرب از جمله ازدواج با حیوان و …

یک دختر آمریکایی برای رفع مشکل تنهایی و تجرد در مراسمی رسمی با خودش ازدواج کرد.

دختری که با خودش ازدواج کرد! + عکس

یاسمین” پس از آنکه از یافتن شوهر ناامید شد، به ترفند غیر معمول ازدواج با خود روی آورد تا بر فهرست ازدواج های عجیب و غریب در غرب از جمله ازدواج با حیوان و ازدواج با همجنس، مورد دیگری افزوده شود.

او که در شهر هیوستون زندگی می کند، گفته است که برای حل مشکل تجرد و تنهایی که موجب یاس و نومیدی وی شده است، راه حلی پیدا کرده و توافق کرده است تا با خود ازدواج کند.

یاسمین گفت که دو سال پیش به خود گفته بود درصورتیکه نتواند تا قبل از 40 سالگی ازدواج کند، به شیوه فیلم های آمریکایی با خودش ازدواج خواهد کرد.

او معتقد است ، حداقل مانند زوج های دیگر ، با خودش دچار اختلاف نخواهد شد و درمعرض طلاق قرار نمی گیرد.

این دختر آمریکایی در مراسمی در موزه فرهنگ آفریقا در شهر هیوستن ، لباس عروس را بدون وجود داماد به تن کرد درحالیکه خانواده و دوستانش نیز دراین مراسم درکنار او حضور داشتند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 501 بار
دیدگاهتان را بنویسید

الهام در تاریخ 13 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

ای بابا !میومدی ایران باهات ازدواج موقت میکردن تا از زن بودنت نادم و پشیمون بشی و حس زیر پایی جلوی در رو داشتی که هر کسی پاشو روت بزاره.اونوقت هوس این قرتی بازیها رو نمیکردی.هر چی فکر میکنم فلسفه ازدواج موقت رو درک نمیکنم.

مریم در تاریخ 13 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

اینقدر قحطی گرفته؟

css.php