کد خبر : 132415 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

ترقه ای که عروسی را به عزا تبدیل کرد!

فردی که در فلاورجان اصفهان در یک کاروان عروسی اقدام به پرتاب مواد محترقه به سمت خیابان می کرد بر اثر انفجار مواد محترقه کشته شد و سه نفر به شدت مجروح شدند. به گزارش میهن فال به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” نیکبخت”فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در مورد …

ترقه ای که عروسی را به عزا تبدیل کرد!

فردی که در فلاورجان اصفهان در یک کاروان عروسی اقدام به پرتاب مواد محترقه به سمت خیابان می کرد بر اثر انفجار مواد محترقه کشته شد و سه نفر به شدت مجروح شدند.

به گزارش میهن فال به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” نیکبخت”فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در مورد این خبر گفت: در پی اعلام مردمی مبنی بر انفجار مهیب در خودرو وانت در یکی از کاروان های عروسی در شهرستان فلاورجان اصفهان بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

او گفت:در قسمت بار خودرو وانت چهار سر نشین اقدام به پرتاب مواد محترقه به سمت خیابان وایجاد آلودگی صوتی می کردند که مواد محترقه در دستان یکی از آنان منفجر شده که براثر شدت جراحات وارده در دم فوت می کند. سرهنگ نیکبخت گفت: در این حادثه دلخراش سه نفر دیگر نیز به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علی رغم هشدار پلیس و آموزش های همگانی در مساجد و مدارس متاسفانه بعضی از افراد رعایت حال دیگران و حتی خودشان را نمی کنند و منجر به حوادثی از این قبیل می شوند گفت: کسانی که اقدام به خرید وفروش مواد محترقه وخطر ناک می کنند به عنوان مجرم دستگیر وتحویل مقامات قضایی خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 438 بار
برچسب ها : ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php