کد خبر : 131219 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

گران ترین فوتبالیست تاریخ جهان + تصاویر

گران ترین فوتبالیست تاریخ جهان + تصاویر بسیار جالب است که یک فوتبالیست از ولز گرانترین بازیکن تاریخ جهان میشود و این بازیکن کسی نیست جز “گرت بیل” که رکورد “کریستین ویری“، “هرنان کرسپو” و “کریس رونالدو” را شکسته است. به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، “گرت …

گران ترین فوتبالیست تاریخ جهان + تصاویر

گران ترین فوتبالیست تاریخ جهان + تصاویر

بسیار جالب است که یک فوتبالیست از ولز گرانترین بازیکن تاریخ جهان میشود و این بازیکن کسی نیست جز “گرت بیل” که رکورد “کریستین ویری“، “هرنان کرسپو” و “کریس رونالدو” را شکسته است.

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، “گرت فرانک بیل” متولد 16 ژوئیه 1989 با تنها 25 سال سن و با قد یک متر و 83 سانتی متر به عنوان یک بال چپ و اعجوبه در فوتبال جهان فعالیت حرفه ای خود را در سال 2006 در سن 17 سالگی از ساوتهمپتون آغاز کرد و طی 40 بازی، 5 گل به ثمر رساند. “گرت بیل” در سال 2007 به تاتنهام هاسپرز پیوست و تا سال 2013 طی 146 بازی، 42 گل به ثمر رساند.

گران ترین فوتبالیست تاریخ جهان + تصاویر

گرت بیل در سال 2013 با رقم نزدیک به 100 میلیون یورو رکورد 94 میلیون یورویی کریس رونالدو در تاریخ انتقالات را شکست و رتبه نخست را کسب کرد.

براساس این گزارش، گرت بیل که سرعت خیره کننده وتکنیک قابل توجهی دارد از سال 2006 طی 48 بازی،14 گل به ثمر رساند و با رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان را تجربه کرده است وهمچنین با تاتنهام نایب قهرمان یوفا شد.

گران ترین فوتبالیست تاریخ جهان + تصاویر

عنوان برترین بازیکن جوان سال 2007 نیز به “گرت بیل” اختصاص یافته وبارها در لیگ برتر انگلیس ولالیگا به عنوان بازیکن ماه انتخاب ونامزد شده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 316 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php