کد خبر : 130463 تاریخ انتشار : جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹

فال روزانه امروز شنبه 6 دی ۱۳۹۳

فال روزانه امروز شنبه 6 دی ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین به ندای قلب خود گوش کنید. امروز توان این را دارید تا آرزوهای خود را برآورده کنید. حس های منفی و ناراحتی امروز از شما دور خواهند شد. در محل کار این فرصت را دارید تا ایده های خود …

فال روزانه امروز شنبه 6 دی ۱۳۹۳فال روزانه امروز شنبه 6 دی ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

به ندای قلب خود گوش کنید. امروز توان این را دارید تا آرزوهای خود را برآورده کنید. حس های منفی و ناراحتی امروز از شما دور خواهند شد. در محل کار این فرصت را دارید تا ایده های خود را برای دیگران توضیح دهید. یا با همکاران در مورد طرح های خود حرف بزنید و به نتیجه خوبی برسید. به جای اینکه روی جزئیات مسایل و درست و غلط بودن آنها تمرکز کنید، بهتر است از لحظه های خود لذت ببرید. در مسایل ارتباطی و عاطفی بخشش داشته باشید. احساسات خوب به شما کمک می کنند تا مشکلاتی که تاکنون مخفی بوده اند را با عشقتان برطرف کنید. اگر مجرد هستید، خودتان را برای آشنایی های جدید آماده کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

لحظه های خوب امروز را جشن بگیرید. امروز به قدری انرژی ها خوب هستند که خود را در بالاترین سطح ارتباطی پیدا خواهید کرد. با دوستان قدیم و جدید برنامه بگذارید. حتی در دنیای مجازی هم می توانید با دوستان چت کنید و انرژی بدهید و انرژی بگیرید. در محل کار طرح هایی که در سر دارید را ارائه کنید و مطمئن باشید مورد قبول واقع خواهند شد. در درون خودتان کمی تنش و استرس دارید. این نگرانی در مورد مسایل احساسی است. اما به جای این فاز، بعدازظهر با عشقتان بیرون بروید و شاد باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز با تفاهمی که با اطرافیان دارید می توانید روز کاری خوبی را تجربه کنید. فکر شما باز است و می توانید برای آینده خود برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشید. با همکاران یا افرادی که کارشناس مالی هستند برای سرمایه یا دارایی خود نقشه بکشید تا بتوانید آن را چند برابر کنید. قرارهای کاری امروز خیلی خوب پیش خواهند رفت و از این فرصت غافل نشوید. بعدازظهر را به خانواده خود اختصاص دهید. در جمع خانواده می توانید آرامشی که دنبال آن هستید را به دست بیاورید. اگر مجرد هستید در جمع فامیل یا همسایه ها می توانید نیمه گمشده خود را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین تیر

بال های خود را باز کنید. امروز می توانید با کمک دوستان به موقعیت هایی دست پیدا کنید که مدت هاست در انتظار آن بوده اید. اگر قصد سفر، ادامه تحصیل یا سرمایه گذاری مالی دارید، امروز زمان خوبی است. اما بدون همفکری و تحقیق و مطالعه این کار را انجام ندهید. باید همه جوانب ایده های خود را بررسی کنید و با فکر باز در مسیر درست قدم بگذارید. این را به یاد داشته باشید که شما توان ساختن زندگی بهتر را دارید. خوب است در کلاس های یوگا ثبت نام کنید. با افزایش آرامش روحی خود می توانید در ارتباط عاطفی نیز موفق تر باشید. اگر مجرد هستید به جای اینکه منتظر باشید طرف مقابل اقدامی کند، خودتان دست به کار شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بیشتر صحبت ها و ارتباط های شما در مورد مسایل مالی است. برای اینکه به سمت و سوی خوبی پیش برود که برایتان سود داشته باشد، بهتر است تفاهم و توافق بیشتری با اطرافیان از خود نشان دهید. به طور مثال، با شریک کاری خود در یک کافه قرار بگذارید و در مورد برنامه هایتان حرف بزنید. این فرصت برای شما ایجاد شده است تا مسایل کاری خود را سروسامان دهید. در مسایل عاطفی احساس رضایت کافی دارید. بر همین اساس با عشقتان لحظه های شادی خواهید داشت. بعدازظهر را در خانه نمانید و با هم رستوران یا کافه بروید و با هم در مورد برنامه های آینده تان حرف بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور

هر وقت زندگی را دوست داشته باشید، زندگی هم روی خوش به شما نشان خواهد داد. امروز از زمان هایی است که این حس های خوب را تجربه خواهید کرد. همکاری و تفاهم زیادی با اطرافیان خواهید داشت. در محل کار، ایده هایتان را مطرح کنید و بازخوردهای مثبت دریافت کنید. ذهن خلاق شما امروز کمک می کند تا فرصت های کاری عالی برایتان خلق شوند و از انرژی دیگران نیز انرژی مضاعف خواهید گرفت. در مسایل عاطفی خودتان باشید و احساساتتان را رها کنید. وقتی خودتان حس خوب داشته باشید، بقیه مسایل زندگی هم به نظر خوب خواهند بود. در عشق هم همین طور است. آدم ها آینه رفتاری همدیگر هستند.

فال روزانه متولدین مهر

آیا به کمک نیاز دارید؟ امروز می توانید از خانواده یا همکاران تقاضای کمک کنید و مطمئن باشید آنها با روی باز به کمک شما خواهند شتافت. این کار دلیلی بر ضعف شما نیستو همه انسان ها به همفکری و همکاری اطرافیان نیاز دارند. شما هم با مهربانی و احترام، محبت و مراتب تشکر خود را به آنها نشان دهید. اگر برای کارهایتان برنامه زمانی داشته باشید، با سرعت و آرامش بیشتری می توانید کارهایتان را انجام دهید. در مسایل عاطفی، اگر مجرد و تنها هستید، در میان دوستان جست و جو کنید. یا از دوستان بخواهید تا گزینه مناسبی را به شما معرفی کنند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز خلاقیت های کاری بسیاری در سرتان موج می زنند. می توانید ایده های بسیار خوبی ارائه دهید. از همفکری همکاران برای ایجاد یک پروژه بزرگ و خلاقانه کمک بگیرید. با کار گروهی، انرژی بیشتری دریافت خواهید کرد و مطمئن باشید، تصمیماتی که اتخاذ می کنید، نتایج عالی در بر خواهند داشت. امروز را به تحقیق و همفکری اختصاص دهید و در روزهای آینده برای اجرای آن، راهکار تعیین کنید. بعدازظهر را در جمع خانواده باشید. اگر مجرد هستید، بد نیست به پیشنهادهای آنها در مورد یافتن نیمه گمشده گوش کنید. شاید در میان افرادی که پیشنهاد می کنند، فرد دلخواه شما هم حضور داشته باشد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز بیشتر روی امنیت کارهای خود تمرکز داشته باشید. منظور این است که محافظه کارانه تر رفتار کنید. برای هر حرفی که می خواهید به زبان بیاورید، حتما چند دقیقه فکر کنید. در ضمن، آرامشی که به دنبال آن هستید در سایه ساده گرفتن کارها به دست می آید. یعنی به جای اینکه همه چیز را بزرگ و سخت و مشکل نشان دهید، سعی کنید ساده اندیش تر باشید. خوردن غذاها و نوشیدنی های سالم برایتان لازم است. از تنبلی هم دست بردارید و به کلاس های ورزشی بروید. بی چشمداشت عشق بورزید. هر چه قدر بیشتر محبت کنید، کائنات مهر و عشق بیشتری به شما پس خواهد داد. خودتان که خوب باشید، اطرافیان نیز خوب خواهند بود. همه چیز به نگاه شما بستگی دارد. پس بدون خستگی به اطرافیان و عشقتان، محبت کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز ارتباط های بسیار خوبی با اطرافیان خواهید داشت. فرصت بسیار عالی برای ارائه نظرات و طرح ها است. به ظاهر خود رسیدگی کنید و در کنفرانس ها یا جلسه های کاری شرکت کنید. به زبان بدن خود توجه داشته باشید. در مورد حرف هایی که می خواهید مطرح کنید هم به خوبی فکر کنید. امروز باید تاثیرگذاری بسیار خوبی داشته باشید. اگر می خواهید رضایت بیشتری از زندگی داشته باشید، باید میزان شادی خود را بیشتر کنید و قدردان آن چه دارید باشید. در مسایل عاطفی، اگر مجرد هستید، شاید در میان جمع های دوستانه بتوانید با فردی آشنا بشوید. اما خیلی زود تصمیم گیری نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن

دوست دارید در مسیر کار و زندگی خود تعادل و ثبات داشته باشید؟ خوشبختانه کائنات امروز این فرصت را در اختیار شما گذاشته است. مسایل کاری، مالی و احساسی، همه به موازات هم خوب پیش می روند. همفکری گرفتن از اطرافیان به شما کمک می کند تا تصمیمات درستی در زندگی بگیرید. شاید احساس کنید رویاهای مالی شما به این زودی برآورده نمی شوند. اما این طور نیست. به موفقیت ها سلام کنید. برای زندگی عاطفی خود تلاش زیادی کنید. با عشقتان در یک رستوران قرار بگذارید با هم در مورد آرزوها و اهدافتان حرف بزنید. امروز زمان خوبی برای برطرف کردن سوتفاهمات است.

فال روزانه متولدین اسفند

پروژه های کاری خود را با همفکری همکاران می توانید به مراحل نهایی برسانید. همیشه کارهای گروهی سرعت و کیفیت بهتری دارند. شما این مساله را امروز درک خواهید کرد و به همین دلیل، موفقیت های بسیاری را در محل کار شاهد خواهید بود. با فکرتان دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنید. همه چیز به نیروی فکر بستگی دارد. از آن غافل نشوید. امشب با عشقتان قرار بگذارید و با هم بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. اگر تنها هستید، در دنیای مجازی می توانید دوستان تازه ای بیابید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 296 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php