کد خبر : 129660 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸

فال روزانه امروز پنجشنبه 27 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز پنجشنبه 27 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین شما چگونه می‌توانید هم به وظایفتان در محل کار عمل کرده و هم از پیش‌آمدهای متنوعی که اکنون وارد زندگی شما شده لذت ببرید؟ در حالی که شما سعی می‌کنید هر دو جنبه ذاتی خود را نشان دهید، جواب …

فال روزانه امروز پنجشنبه 27 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز پنجشنبه 27 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

شما چگونه می‌توانید هم به وظایفتان در محل کار عمل کرده و هم از پیش‌آمدهای متنوعی که اکنون وارد زندگی شما شده لذت ببرید؟ در حالی که شما سعی می‌کنید هر دو جنبه ذاتی خود را نشان دهید، جواب دادن به این سؤال مستلزم داشتن هنر مهارتی سازگاری داشتن است. پذیرفتن تفاوت بین تلاشهایی که وجودشان لازم است و سرگرمی‌های مورد علاقه، یک نقطه شروع است، اما شما مجبور خواهید بود که در طول روز متعادل تر شوید تا شانسی برای راضی بودن داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

حتی اگر شما هدایت کردن موجی از احساسات بیان نشده را ادامه دهی، باز هم از تجربه خیلی شیرینی که قرار است برایت اتفاق بیفتد دور نمی‌شوی. شما باید در عشقی که در اطرافت هست باقی بمانی برای اینکه بهترین اتفاقها برایت امکان پذیر می‌شود و اگر شما بیمناک باشی، زندگی‌ات خالی از چیزهایی می‌شود که در واقع شما می‌خواستی داشته باشی.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز واقعا برای تان آسان نیست که در رابطه با گذشته با دیگران صحبت کنید. بعضی اوقات، شرایط آنقدر تغییر می‌کنند که شما احساس ناامنی می‌کنید،‌ و حتی اگر بتوانید شهامت این را پیدا کنید تا بحث ناتمامی را دوباره شروع کنید، ‌بسرعت مجبور می‌شوید که برنامه ریزی خود را رها کنید. به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید، ‌شاید زمان بیشتر چیزی است که شما نیاز دارید تا فرصت‌های بوجود آمده را خوب بررسی کرده وآنها را از دست ندهید.

فال روزانه متولدین تیر

شما از انجام دادن کارهایی که وظیفه افراد دیگر است خسته شده اید. شما حتی بعضی وقت‌ها فکر می‌کنید که تنها کسی هستید که به قول‌هایی که داده عمل می‌کند! اما امروز نباید به سرعت در صدد رفع اشتباهات افراد دیر بربیایید، چراکه شما به خاطر وسواس و اشتیاقی که برای رسیدن به کمال و ارضا کردن احساس کمال طلبانه خود دارید به آنها اجازه دست به عمل زدن نمی‌دهید. درعوض باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید که بتوانید کمک و همکاری افراد دیگر را قبول کنید. یادتان باشید که هیچ انسانی کامل و بدون عیب نیست.

فال روزانه متولدین مرداد

اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، ‌هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بهترین روز برای بذرپاشی و آماده شدن برای اهداف و آرمان‌هایتان می‌باشد. برای اینکه دیروز ماه جدید شرایط مناسبی برای صحبت کردن در مورد ایده‌های جدید را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فکر کردند شما احمق هستید نگران نشوید، به خاطر اینکه شما قوانین و اصول آنها را قبول ندارید. فقط به خودتان قول دهید که با هر سازی برقصید!!

فال روزانه متولدین مهر

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر امروز کسی شما را به مهمانی دعوت کرد، حواستان باشد که دعوتش را قبول نکنید. برای اینکه سرتان حسابی شلوغ می‌شود. شما کارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج کارتان هم راضی نبوده‌اید. به جای اینکه با این ور و آن ور رفتن و جان کندن وقتتان را تلف کنید، سعی کنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان کمک بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران کار سختی است، اما درحال حاضر این کار عاقلانه‌ترین راه است.

فال روزانه متولدین آذر

شما امروز فکر شاد و روشنی دارید و بنابراین در پیدا کردن دوستهای جدید و تقویت کردن دوستی‌های کهنه اصلا نباید تعلل کنید! البته همه چیز بازی و تفریح نیست! اگر بخواهید به تمام وظایفتان برسید خیلی هم سرتان شلوغ خواهد بود. وقتی به کارهایتان می‌رسید خیلی خودتان را نگییرد! شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما همه وقتتان گرفته می‌شود.

فال روزانه متولدین دی

ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌هایتان از قانون ” همه یا هیچ” استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی‌بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز می خواهید که همه چیز را ساده بگیرید، پس شما می توانید موفقیتهای قبلی تان را کامل کنید. اما حتی اگر روزتان را با آرامش شروع کنید، شاید نتوانید آن گونه که انتظار داشته اید استراحت کنید. در حالیکه شما با مسائل احساسی مربوط به گذشته تان دست به گریبان باشید، در این صورت شما بدترین دشمن خود خواهید بود. اگر شما بتوانید به خاطرات بد با دیدی مثبت نگاه کنید، درحالیکه به خودتان این شانس را می دهید که واقعاً از زندگیتان لذت ببرید، همچنین می توانید خود را از مسائل احساسی بی نتیجه رها سازید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 290 بار
دیدگاهتان را بنویسید

باران در تاریخ 27 آذر 1393 گفته : پاسخ دهید

آقا علی چرا فال من درست درنمیاد…

css.php