کد خبر : 129044 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹

فال روزانه امروز جمعه ۲1 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز جمعه ۲1 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین ار فرصت ها و انرژی های مثبت امروز برای آسایش بیشتر خود و خانواده خود استفاده کنید. امروز در خانه و کنار اعضای خانواده احساس آرامش و خوشحالی زیادی خواهید داشت. فضای سالم و دوستانه حاکم، همه تنش های …

فال روزانه امروز جمعه ۲1 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز جمعه ۲1 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

ار فرصت ها و انرژی های مثبت امروز برای آسایش بیشتر خود و خانواده خود استفاده کنید. امروز در خانه و کنار اعضای خانواده احساس آرامش و خوشحالی زیادی خواهید داشت. فضای سالم و دوستانه حاکم، همه تنش های خانه را از بین می برد. این همه رویداد خوب باعث می شود تا انرژی دوباره به دست بیاورید و در روزهای آینده نیز سرحال باشید. مواجه شدن با دیگران باعث می شود تا مساله ای بزرگ و قدیمی برایتان مهم جلوه کند و به اصطلاح، زخم های کهنه سرباز کنند. امروز باید خود را برای هر رویدادی آماده کنید. برخی مسایل شاید تاثیر بسیاری در زندگی شما داشه باشند که چندان خوشایند نیستند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برای افرادی که حس کنجکاوی زیاد و قوه تخیل بالا دارند، روز جالبی خواهد بود. با اینکه از نظر احساسی در بهترین حالت ممکن نیستید، اما هدیه ای دریافت می کنید که باعث خوشحالی شما می شود و از دریافت آن بسیار تشکر خواهید کرد. اگر در نظر دارید به تعداد دوستان خود اضافه کنید تا سرگرمی های جدید بیابید، امروز بهترین فرصت برای این کار است. امروز بسیار تمایل دارید تا در رابطه عاطفی خود تغییراتی ایجاد کنید. البته قرار نیست فرد جدیدی به زندگی خود وارد کنید، بلکه همین رابطه کنونی خود را کمی شخم می زنید و مشکلات آن را برطرف می کنید و دوباره همچون روزهای اول آشنایی در کنار یکدیگر احساس شادی و آرامش خواهید داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

این اواخر کمی ناراحت و گرفته بوده اید، اما امروز می توانید روح آرام خود را دوباره به دست بیاورید. باید با اعتمادبه‌نفس کامل در جریانات زندگی پیش بروید. باید بدانید که امروز بیش از همیشه برای دیگران جذابیت دارید و اطرافیان جذب رفتار و طرز فکر شما خواهند شد. در شغل و زندگی عاشقانه خود نیز شاهد موفقیت هایی خواهید بود که در بهتر شدن روحیه‌تان بی تاثیر نیستند. شما و عشقتان هر دو از بیان منظورهای واقعی خود خجالت می کشید، اما برای بهتر شدن شرایط باید به رابطه خود عمق ببخشید و از مکالمه های سطحی بیرون بیایید. امروز این وظیفه شما است که آغاز کننده مکالمه باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز با هر کاری که انجام می دهید، نظر دیگران را به خود جلب می کنید و تحسین آنها را بر می نگیزید. شما امروز ستاره زندگی خود هستید. اطرافیان می توانند خیلی راحت شما را رهبر و سردسته خود بدانند و شما نیز از این حس قدرت و مدیریت لذت می برید. البته همه توجه خود را معطوف دیگران نکنید و به نیازهای خود نیز توجه داشته باشید. در زندگی عاشقانه خود نیز باید قدم پیش بگذارید و در مورد خود و احساسات خود با فرد موردعلاقه تان صحبت کنید. در نگاه او کمی مرموز و پیچیده به نظر می رسید به همین دلیل باید برخی مسایل را برای او شفاف سازی کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

روزخوب و مثبتی در پیش دارید. امروز آرامش و تعادل را با همه وجود احساس خواهید کرد و صبر و تحمل شما نیز بیشتر از همه روزهای اخیر خواهد بود. اگر امکانش وجود دارد، میان کارهای بسیاری که برای انجام دارید کمی نیز به خود استراحت دهید. شما اصولا عادت ندارید به خودتان استراحت دهید اما امروز این کار برایتان واجب است. بسیار تمایل دارید به عشق خود نشان دهید تا چه اندازه به او علاقه دارید. این کار را نیز دوست دارید با خریدن هدیه، رفتن به رستوران گران قیمت یا ارسال پیغام انجام دهید. البته خودتان هم می دانید بهترین کار صحبت رودررو با یکدیگر است.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز وابستگی عمیق به زندگی خود احساس خواهید کرد و به خوبی می توانید پیشرفت خود در رسیدن به اهدافتان را با همه وجود لمس کنید. این حس رضایت زیادی به شما می بخشد. البته این را نیز به خوبی می دانید که برخی مسایل هستند که به توجه و تلاش بیشتر شما نیاز دارند. امروز این فرصت را دارید تا فردی را بهتر بشناسید. در واقع این فرصت را دارید تا بیشتر با هم صحبت کنید و در مورد خودتان به همدیگر بگویید. همیشه این را به یاد داشته باشید صداقت بزرگ ترین سرمایه انسانی است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز به معنای واقعی کلمه شاد و سرحال خواهید بود و جذابیت شما نیز در بالاترین حد خود قرار دارد. به ویژه در شغل خود می توانید بسیار خوش بدرخشید و رویاها و آرزوهای خود را تاحدی تحقق یافته فرض کنید. البته برای این منظور، باید حرف ها و نیازهای خود را بیان کنید. یکی از مشکلاتی که امروز با آن روبه رو خواهید بود این است که با اینکه از ارتباط نزدیک با آدم ها خوشتان می آید اما ارتباط با فرد خاصی امروز کاملا روی اعصاب شما خواهد بود. امروز این فرصت را دارید تا احساسات واقعی خود را برای او بیان کنید. شاید این کار کمی دشوار به نظر برسد اما باعث می شود تا حس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما در تلاش هستید تا دوباره رویا دیدن را تمرین کنید. در چند ماه اخیر فشار کاری بسیاری را تحمل کرده اید و این شما را در بسیاری از جهات زندگی محدود کرده بود. کمی از حجم کارهای خود کم کنید تا بتوانید دوباره زندگی عادی و شیرین را تجربه کنید. نتیجه این کار این است که می توانید جنبه های دیگر زندگی غیر از کار را نیز ببینید. امروز نفوذ کلام بسیاری دارید. بنابراین، به همان طریقی که خود می دانید از اعجاز کلمات برای دلربایی از فرد مورد علاقه خود استفاده کنید. شاید در این راستا لازم باشد چند راز کوچک نیز به او بگویید. اما طوری رفتار کنید که بداند همه قصد شما بیان احساسات درونی خود به اوست.

فال روزانه متولدین آذر

مروز یک سوپرایز بسیار عالی در زندگی خود دریافت می کنید. این خبر هیجان انگیز بیشتر به زندگی شخصی شما مربوط است. به طور مثال، شرکتی که در آن مشغول هستید شاید امکانات جالبی برای کارمندان خود در نظر گرفته باشد. هر چه که باشد، امروز متوجه می شوید این شانس را دارید تا در مرکز توجه ها قرار داشته باشید و در مجامع عمومی بدرخشید. یکی از مشکلاتی که دوستان و نامزد شما با شما دارند این است که پس از مدتی، شروع می کنید به حرف زدن و بحث کردن در مورد مسایل فلسفی و فراواقعی و در هر ملاقات بالای منبر می روید تا در این باب حرف بزنید و حوصله آنها را سر می برید. زیاد حرف زدن شما موجب رنجش اطرافیان می شود.

فال روزانه متولدین دی

امروز شانس با شما یار است. به ویژه در مورد رابطه عاطفی خود لحظه های بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. امروز یکی از دوستان فردی را به شما معرفی می کند که چشم اندازهای حرفه ای خوبی دارد. یا نامزدتان هدیه بسیار دوست داشتنی به شما خواهد داد. امروز همه چیز بر وفق مراد است از آن لذت ببرید. امروز این فرصت را دارید تا در مورد احساس خاص خود در مورد شرایط ویژه ای که به وجود آمده است با شریک زندگی خود صحبت کنید. امروز بهترین فرصت برای پرسیدن سوال هایی است که مدت هاست ذهن شما را به خود مشغول کرده است.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر در روزهای اخیر تنش و کشمش زیادی را تحمل کرده اید، بدانید که امروز همه مشکلات برطرف خواهند شد. امروز این شهامت و فرصت را دارید تا با افرادی هم صحبت شوید که در کنار آنها احساس معذب بودن داشته اید. همین باعث می شود تا روزی آرام و شاد را تجربه کنید. صحبت های عمیق با فرد مورد علاقه تان بسیار برای شما جذاب و دوست داشتنی است البته اگر در مورد مسایل ناراحت کننده حرف نزنید و بر رفتار خود کنترل داشته باشید. اگر دوست دارید رابطه تان همیشه خوب باشد باید حرف های خوبی برای بیان داشته باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

آیا دوست دارید نظر فرد خاصی را به خود جذب کنید؟ آیا برای این منظور کاری هم انجام داده اید؟ آیا دوست دارید وضعیت ازدواج خود را بهبود ببخشید؟ امروز بهترین فرصت برای برای مهرورزی است و عشق امروز بسیار خوش یمن و خجسته نمود پیدا می کند و می توانید با بهره گرفتن از این همه انرژی، عشق و احساس واقعی خود را به فرد مورد علاقه تان نشان دهید. طرف مقابلتان نیز احساسات واقعی خود را به شما خواهد گفت و این مساله بیش از پیش موجب خوشحالی شما می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 200 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php