کد خبر : 128941 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

جیب بری در مراسم تشییع مرحوم مرتضی پاشایی

جیب بری در مراسم تشییع مرحوم مرتضی پاشایی جیب‌ بر حرفه‌ای که از سیاهپوشان مراسم تشییع پیکر خواننده سرشناس سرقت می‌کرد، دستگیر شد. این دزد حرفه‌ای برابر تالار وحدت تهران و لابه‌لای جمعیت پرسه می‌زد تا از حواس‌پرتی طعمه‌های گریانش برای اجرای نقشه شوم خود استفاده کند. روز یکشنبه 25 …

جیب بری در مراسم تشییع مرحوم مرتضی پاشایی

جیب بری در مراسم تشییع مرحوم مرتضی پاشایی

جیب‌ بر حرفه‌ای که از سیاهپوشان مراسم تشییع پیکر خواننده سرشناس سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

این دزد حرفه‌ای برابر تالار وحدت تهران و لابه‌لای جمعیت پرسه می‌زد تا از حواس‌پرتی طعمه‌های گریانش برای اجرای نقشه شوم خود استفاده کند.

روز یکشنبه 25 آبان ماه سال جاری مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» خواننده پاپ از مقابل تالار وحدت کلید خورد و گروه‌های مختلف مردمی از تهران و شهرستان‌ها برای شرکت در مراسم و ابراز همدردی با خانواده این هنرمند جوان در خیابان شهریار گرد هم آمدند، به‌گونه‌ای که خیابان‌های اطراف تالار وحدت کاملاً مسدود شد.

همزمان با سوگواری این سیاهپوشان، مرد جوانی رفتارهای مرموزی داشت و با استرس لابه‌لای جمعیت می‌چرخید.

هیچ‌ کس نمی‌دانست که گروهی دزد و جیب‌بر می‌توانند از این فضای آشفته برای اجرای توطئه‌هایش استفاده کنند، همه گریه می‌کردند و بسیاری از شرکت‌کنندگان در این مراسم با موبایل‌هایشان تصویربرداری می‌کردند تا اینکه ناگهان در گوشه‌ای از خیابان شهریار خیلی اتفاقی گوشی تلفن همراهی از دست مرد جوانی به زمین افتاد و یکی از مردان که محو تماشای مراسم بود خود را در برابر جیب‌بری می‌بیند که موبایل وی را سرقت کرده بود و حالا کف خیابان قطعات جدا شده موبایلش دیده می‌شد.

جوان جیب‌بر که دید راز سرقت‌هایش فاش شده خواست فرار کند که خود را در حلقه محاصره جمعیت دید، روی زمین نشست و دقایقی بعد تحویل مأموران کلانتری 129 جامی شد.

این جیب‌بر حرفه‌ای که برای سرقت‌هایش از شهریار به تهران سفر کرده بود در شعبه بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران تحت بازجویی قرار گرفت و پرده از راز چهار سرقت تلفن‌ همراه برداشت و گفت وقتی از تلویزیون شنیدم که 25 آبان ماه مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی در برابر تالار وحدت برگزار می‌شود حدس زدم جمعیت زیادی آنجا حاضر باشند و فضای مناسبی برای جیب‌بری است.

از آنجا که می‌دانستم طرفداران این هنرمند برای شرکت در مراسم او خواهند آمد در برابر تالار وحدت حاضر شدم. وقتی با ازدحام جمعیت روبه‌رو شدم فرصت را غنیمت شمردم و دزدی‌هایم را شروع کردم و توانستم از جیب شرکت‌کنندگان چهار گوشی موبایل سرقت کنم اما در آخرین سرقت ناکام ماندم و گوشی طعمه‌ام از دستم به زمین افتاد و صاحب آن متوجه شد و مرا دستگیر کرد.

با اعترافات این دزد حرفه‌ای، بازپرس پرونده وی را برای بررسی سرقت‌های احتمالی دیگر در اختیار اداره 18 پلیس آگاهی تهران قرار داد و تحقیقات ادامه دارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، اسلاید ، مجله خبری بازدید 205 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php