کد خبر : 128764 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲

مبلغ یارانه نقدی در سال آینده

مبلغ یارانه نقدی در سال آینده طبق اعلام معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور یارانه نقدی برای سال آینده هیچ افزایش ندارد و همان مبلغ 45 هزار و 500 تومان است. به گزارش میهن فال به نقل از خبرگزاری اقتصادی ایران، محمدباقر نوبخت در نشست خبری در جمع …

مبلغ یارانه نقدی در سال آینده

مبلغ یارانه نقدی در سال آینده

طبق اعلام معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور یارانه نقدی برای سال آینده هیچ افزایش ندارد و همان مبلغ 45 هزار و 500 تومان است.

به گزارش میهن فال به نقل از خبرگزاری اقتصادی ایران، محمدباقر نوبخت در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت : پیش بینی شده است در سال 94 از محل اصلاح قیمت حامل های انرژی 48 هزار میلیارد تومان درآمد کسب شود که 42 هزار میلیارد تومان آن به صورت نقدی و غیرنقدی بین خانوارها توزیع خواهد شد و 5 هزار و 200 میلیارد تومان نیز بین بخش های تولیدی به صورت تفاوت سود تسهیلات پرداخت می شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ادامه داد: 4 هزار و 800 میلیارد تومان نیز از محل درآمدهای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به طرح تحول سلامت اختصاص می یابد. ضمن آن که دولت سال آینده مجبور خواهد شد 6 هزار و 300 میلیارد تومان از محل درآمدهای عمومی به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها تزریق کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افراد پردرآمد را حذف می کنید یا انتظار خودانصرافی دارید؟ گفت: کسانی که امسال به صورت داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند شاهد بوده اند منابع حاصل از انصراف آنها صرف کاهش قیمت خدمات درمانی در سراسر کشور شد و انتظار داریم افراد بیشتری در سال آینده با هدف کمک به اینگونه خدمات از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار اقتصادی ، مجله خبری بازدید 719 بار
دیدگاهتان را بنویسید

مانی در تاریخ 20 آذر 1393 گفته : پاسخ دهید

خیلی خبر بامزه ای بود ، هرسال همه چی افزایش پیدا میکنه اما یارانه ها چند سال همونه کاش همه چیز مثل یارانه ها ثابت بود

مریم در تاریخ 19 آذر 1393 گفته : پاسخ دهید

مسئولان کشور خیلی لطف دارن . نیازی نیست مبلغش بیشتر بشه چون با همین مقدار زندگی مردم زیرو رو شده! مجدد تشکر می کنم

css.php