کد خبر : 128741 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۱۷

فال روزانه امروز چهارشنبه 19 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز چهارشنبه 19 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین سلام جماعت! امروز طالع شما در خانه دهم نشسته است و ارتباط های اجتماعی بسیار عالی را تجربه خواهید کرد. از امروز تا سه هفته دیگر در هر جمعی حاضر شوید، حسابی می درخشید. این مساله مخصوصا در محل …

فال روزانه امروز چهارشنبه 19 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز چهارشنبه 19 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

سلام جماعت! امروز طالع شما در خانه دهم نشسته است و ارتباط های اجتماعی بسیار عالی را تجربه خواهید کرد. از امروز تا سه هفته دیگر در هر جمعی حاضر شوید، حسابی می درخشید. این مساله مخصوصا در محل کار مصداق بیشتری دارد. می توانید خیلی خوب خود را از حاشیه ها کنار بکشید و اداره امور یا مدیریت پروژه ها را به دست بگیرید. زمان برای هارمونی بیشتر با اطرافیان کاملا مناسب است. در طول روز بد نیست شکلات بخورید تا انرژی هایتان بیشتر باشد. میان زندگی عاطفی و کاری خود تعادل برقرا کنید. مثلا می توانید در مورد حوزه کارها با هم حرف بزنید و نظرات و ایده های همدیگر را جویا شوید. این می تواند موضوعی برای حرف زدن و نزدیک تر شدن باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

از امروز تا چند روز آینده می توانید طعم همکاری های شاد و موفق با اطرافیان را بچشید و از آن لذت ببرید. اگر افرادی هستند که کمی بداخلاق به نظر می رسند، امروز این توان را دارید تا رفتارتان را طوری تغییر دهید که خودش به سوی شما بیاید و رابطه اش را بهتر کند. امروز می توانید در شهر خودتان از زیبایی ها لذت ببرید. چشمانتان مناظری را می بیند که تاکنون توجهی به آنها نداشته اید. امروز مثل یک توریست در شهر خود هستید. نگاه زیبای شما به دنیا موجب می شود در مسایل عاطفی بسیار خوب ظاهر شوید. با عشقتان در مکانی عاشقانه قرار بگذارید. به طور مثال، در یک کافه فرانسوی با هم صبحانه صرف کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

هارمونی های رفتاری و ارتباطی شما زیاد می شوند. از امروز تا آخر ماه می توانید از انرژی هایی که از دیگران می گیرد، نهایت لذت را ببرید. اگر فکرهای مالی دارید و می خواهید در آن حوزه سرمایه گذاری کنید، حتما از دیگران مشورت بگیرید. می توانید به املاک یا بانک های خصوصی فکر کنید. اما پیش از هر اقدامی درست و کامل تحقیق و با افراد کارشناس مشورت کنید. سعی کنید رابطه عاطفی خود را در جهت بهبود، تقویت کنید. از امروز تا سه هفته دیگر این فرصت را دارید تا شادی و هیجان زیادی را به رابطه خود تزریق کنید. از این فرصت بهره بگیرید و انرژی بدهید و انرژی بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

از فاز سیاست و زرنگ بازی بیرون بیایید. سعی کنید با بقیه یکرنگ تر باشید و همکاری های بیشتری داشته باشید. امروز خوشبختانه روحیه همکاری بیشتری دارید و در محل کار می توانید تغییرات خوبی به وجود بیاورید. امروز این توان را دارید تا ناراحتی ها را برطرف کنید و با روندی تازه رابطه تان را ادامه دهید. با خلاقیت و نمایش استعدادهای هنری می توانید بعدازظهر خود را کاملا مفید و کاربردی سپری کنید. باعشقتان هم امروز تفاهم زیادی دارید. خیلی خوب می توانید حرف هایش را بفهمید و با واژه های مهربانانه، موجبات خوشحالی او را فراهم کنید. حتی از او برای کارهایتان کمک بگیرید تا حس بهتری پیدا کند. اگر مجرد هستید، گزینه هایی که قبلا نادیده گرفته بودید را دوره کنید شاید در میان آنها فرد مناسبی برای آشنایی وجود داشته باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز وسواس خاصی به درست بودن کارها پیدا کرده اید. دایم می خواهید همه چیز را چک کنید تا مشکلی در کار نباشد. زمان مصرف دارو، ماشین، فهرست کارهایتان … همه موارد زندگی امروز برایتان شک برانگیز شده اند و باید آنها را چک کنید. این بد نیست اما کنترل شده رفتار کنید. این را بدانید که خیلی خوب می توانید با بقیه سازگاری و تفاهم داشته باشید. پس انرژیتان را روی همکاری بیشتر بگذارید تا پروژه ها به بهترین شکل پیش بروند. امروز بیشتر به خود و سلامت خود اهمیت دهید. در بذل عشق و احساس امروز حسابی دست و دلباز شده اید. به قدری خوب هستید که می خواهید همه دنیا را با محبت خود سیراب کنید. برای عشقتان نیز وقت اختصاصی بگذارید. اگر هم مجرد هستید، با چشمان باز طرف مقابل خود را انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز خودتان را توصیف کنید. برای همه کارهایی که انجام می دهید توضیحات شفاف داشته باشید. خلاقیت شما امروز زیاد می شود. بنابراین، بهترین فرصت برای توضیح ایده های هنری است. امروز احساس می کنید «پیکاسو»ی دوم هستید و در نقاشی استعداد بی حدی در خود حس می کنید که اگر قلم به دست شوید، شاید یک اثر فوق العاده عالی هم خلق کنید. حیف این همه استعداد است که هدر برود. در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید و آنها را پرورش دهید. این کار موجب افزایش اعتماد به نفس شما هم می شود. حس های عاشقانه شما هم زیاد هستند و با شدت اشتیاقاتی که دارید موجب خرسندی زیاد عشق خود خواهید شد. امروز از همه لحظه های با هم بودن لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

هنر و هنرمندی کلیدواژه های امروز شما هستند. در خانه یا محل کار استعدادهای خود را به نمایش بگذارید. می توانید در حوزه هنرهای خانگی همانند تغییر دکوراسیون یا آشپزی به اعضای خانه کمک کنید. وقتی را هم برای استراحت بگذارید سعی کنید کتاب بخوانید یا فیلم تماشا کنید. حتی می توانید استخر یا ماساژ بروید و وقتتان را برای آرامش صرف کنید. یا با اعضای فامیل تماس بگیرید و محبت خود را به آنها نشان دهید. برای بهبود رابطه عاطفی خود هم می توانید با همکاری عشقتان تغییرات لازم را ایجاد کنید. یا با هم بازار بروید و خرید کنید. این هماهنگی کمک می کند تا بیشتر به هم حس نزدیکی داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

ارتباط های شما امروز زیاد می شوند و می توانید از هم اکنون تا سه هفته دیگر، شاهد روزهای کاری مفیدی باشید. در طول سه هفته آینده می توانید تغییرات بسیاری را شاهد باشید. باید از نظر ذهنی خودتان را با دیگران همراه کنید. به سلامت خود توجه بیشتری داشته باشید. تا می توانید آب بنوشید. در واژه هایی که برای صحبت با عشقتان انتخاب می کنید وسواس به خرج دهید. هر حرفی می تواند همچون ابریشم لطیف یا همانند خار، تیز و ناراحت کننده باشد. باید طوری رفتار کنید یا حرف بزنید که موجب ناراحتی عشقتان نشود. واقعیت های لازم در مورد خود را با او در میان بگذارید تا در ارتباط هایتان مشکلی نداشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

از امروز تا سه هفته دیگر هارمونی کاملی را در همه بخش های زندگی خود احساس می کنید که شما را در مسیر موفقیت های خوبی قرار می دهند. آیا عادت هایی که در زندگی دارید شما را حمایت می کنند تا به آنچه در سر دارید برسید؟ باید به مسایل مالی و بودجه خودتان هم توجه داشته باشید. در محل کار همکاری های خود را با دیگران بیشتر کنید. باید نقش خود را در پروژه های کاری بیشتر و پررنگ تر کنید. در مسایل عاطفی به طرف مقابلتان استرس مالی ندهید. از اینکه کمی با هم خوش بگذرانید و به مکان های جدید بروید نترسید. با احتساب بودجه ای که دارید، یک قرار شام رمانتیک با هم تنظیم کنید.

فال روزانه متولدین دی

میکروفون را به دست بگیرید. باید همه ایده های خود را با صدای بلند برای همکاران توضیح دهید. امروز زمان خودنمایی است. از امروز تا سه هفته دیگر دنیا بر وفق مراد شما است و می توانید در کار آن پیشرفتی که نیاز دارید را داشته باشید. علاقه مندی های خود را نیز در نظر بگیرید و سعی کنید د کنار کار و پیشرفت، در زندگی شخصی هم موفق باشید. عشق بدهید و انرژی های لازم را از طرف مقابل بگیرید. اگر فرد مورد علاقه تان در محیط کار است، به بهانه مسایل کاری خودتان را به او نزدیک کنید و به تدریج رابطه نزدیک تری با او برقرار کنید. در یک فرصت عالی می توانید یک قرار عاشقانه دونفره بگذارید و در مورد احساسات خود برای او حرف بزنید.

فال روزانه متولدین بهمن

هیچ کسی نمی تواند مشکلات را به آن شکلی که شما می بینید، ببیند. پیش از اینکه از عصبانیت کبود شوید و واکنش های منفی نشان دهید، آرامش خود را حفظ کنید. باید با لحنی آرام در مورد چیزهایی که درست پیش نمی روند، گلایه کنید. شهامت داشته باشید و استعدادهای خود را با صدای بلند بیان کنید. ایده هایی که دارید در روند پیشرفت کار بسیار عالی هستند. فقط اعتماد به نفس داشته باشید و آن را با افراد لازم در میان بگذارید. گاهی ارتباط برقرار کردن برایتان مشکل می شود. اما سعی کنید امروز در عشق خود کمی سیاست داشته باشید و به آنچه نیستید تظاهر کنید. این کار درست نیست اما برای حفظ رابطه خود گاهی لازم است، ناراحتی های درونی خود را مخفی کنید تا از بین بروند.

فال روزانه متولدین اسفند

خودتان را در مهمانی شرکت دهید. سعی کنید هیجان زندگی خود را زیاد کنید. لازم است ارتباط های کاری و شخصی خود را بهبود ببخشید. خود را رها کنید و بگذارید احساساتتان شما را به سوی آنچه می خواهید پیش ببرند. واقع گرا باشید و بدانید که در کار، به تنهایی نمی توانید موفق شوید. باید همکاری خود را بیشتر کنید. استعدادهای شما در کارهای گروهی بیشتر خودش را نشان می دهد. پس از این نکته غافل نشوید. مزرعه عشق شما امروز حسابی شاداب و سرسبز است. حس های رمانتیک در وجودتان بیداد می کند. بهترین لباس های خود را بپوشید و با عشقتان قرار بگذارید و به رستوران شیکی بروید و حسابی خوش بگذرانید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 258 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php