کد خبر : 128511 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۲

فال روزانه امروز دوشنبه 17 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز دوشنبه 17 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین اگر امروز همه چیز تغییر کرد و زیر و رو شد تعجب نکنید، برای اینکه امروز یک نفر برنامه‌های خود را عوض می‌کند و این کار بر برنامه‌های شما هم تأثیر خواهد گذاشت. اگرچه شما نمی‌توانید این اتفاقات غیرقابل …

فال روزانه امروز دوشنبه 17 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز دوشنبه 17 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز همه چیز تغییر کرد و زیر و رو شد تعجب نکنید، برای اینکه امروز یک نفر برنامه‌های خود را عوض می‌کند و این کار بر برنامه‌های شما هم تأثیر خواهد گذاشت. اگرچه شما نمی‌توانید این اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را کنترل کنید، ولی می‌توانید با آگاهانه مدیریت کردن واکنش‌هایتان بر این پی‌آمد تأثیر بگذارید. عصبانیت و منفی‌بافی احتمالاً شما را به مسیر اشتباهی می‌کشاند، پس راهی را پیدا کنید که شما را به مراحل بالاتر برساند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

فال روزانه متولدین خرداد

ماه کامل امروز در چهارمین خانه از “خانه و خانواده” شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی‌های سال های گذشته بود را بهمراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانید برای لحظاتی مسائل و تنش‌های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می‌توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.

فال روزانه متولدین تیر

شما بیشتر به طرف مردمی جذب می‌شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می‌توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می‌افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

فال روزانه متولدین مرداد

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

فال روزانه متولدین شهریور

اگر شما امروز در کارتان با مشکل مواجه شدید، فکر نکنید که شکست خورده‌اید. در عوض در برابر این مشکلات مقاوت کنید و از آنها درس بگیرید. حتی اگر با وجود تلاش‌هایتان کار اشتباهی هم انجام داده‌اید، شما اکنون شانس دوباره ای برای اصلاح کردنش دارید و می‌توانید دوباره تلاش کنید. فقط از اهدافتان دست نکشید؛ حتی اگرشده سخت تر کار کنید تا به چیزهایی که می‌خواهید برسید.

فال روزانه متولدین مهر

این روزها روزهای خوب برای شما نیست، تمایل شما برای درست انجام دادن کارها می تواند روزتان را تغییر دهد. به این فکر نکنید که چگونه می توانید به دیگران برای وارد شدن به گروهتان کمک کنید. در عوض توجهتان را به سمت با انگیزه کردن خودتان معطوف کرده تا در حرفه تان بهتر عمل کنید. در نهایت با توجه به گفته های دیگران در مورد شما قضاوت نخواهد شد، اما کارآیی شما به تنهایی مورد قضاوت واقع خواهد شد.

فال روزانه متولدین آبان

شما هم اکنون کمی‌عصبانی هستید! برای اینکه می‌دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده‌اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می‌کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می‌دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه‌های جدی تر وقت کافی پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آذر

با وجود اینکه این روزها درباره تعطیلات آینده فکرمی‌کنید، کمبود وقت یا پول باعث می‌شود که از برنامه‌هایی که برای خود در نظر گرفته بودید صرف نظر کنید. سیاره حاکم شما عطارد در حال بازگشت به نشان شما است و امروز با مریخ مدعی اتصال پیدا می‌کند و به شما نشان می‌دهد که این امیدواری شما می‌تواند بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. به هر حال،‌ شما می‌توانید بر اوج هر چیزی بایستید اگر به یاد بیاورید که این حالت خیلی کوتاه تراز همیشه است و این را بدانید که از دست دادن تعادل تان باعث نمی‌شود که بتوانید زودتر به رویای رسیدن به تعطیلات برسید.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

فال روزانه متولدین بهمن

در این هفته شما قبل از اینکه بتوانید زمانی را به خودتان اختصاص دهید کارهایی برای انجام دادن دارید، و هرچه زودتر شروع کنید زودتر هم کارهایتان را تمام خواهید کرد. هنوز ماه در ششمین خانه شما که مربوط به جزئیات است قرار دارد و بهتان پیشنهاد می‌شود که برایتان لازم است بر روی چیزهای کوچک و جزئیات بیشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمرکز کنید. اگر فقط یک بار نکات مبهم را برطرف کردید، بعد از آن شما می‌توانید بیشتر تفریح کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

خیلی رنج آور است که تمام گزینه ها و حق انتخاب های خود را در پیش روی تان ببینید و بدانید که مسیرتان قبلا انتخاب شده است. حتی یک تغییر کوچک و بی اهمیت هوایی کافی است که تمایلات شما را بیدار کنند تا مسئولیت های تان را کنار بگذارید و برای بازی و تفریح بیرون بروید. اما این تنظیم وقت و برنامه ریزی صحیح نیست. اول کارتان را درست انجام دهید و قبل از اینکه تفریح تمرکز را از شما بگیرد وظایف تان را به خوبی انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 171 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php