کد خبر : 124557 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

کریس رونالدو پادشاه فیسبوک +عکس

کریس رونالدو پادشاه فیسبوک +عکس کریستیانو رونالدو به عنوان پادشاه فیسبوک و پرطرفدارترین انسان در این شبکه اجتماعی جایزه ای را از سوی مسئولان فیسبوک گرفت. کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال جهان روز گذشته عکسی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده، که در آن جایزه ویژه ای را …

کریس رونالدو پادشاه فیسبوک +عکس

کریس رونالدو پادشاه فیسبوک +عکس

کریستیانو رونالدو به عنوان پادشاه فیسبوک و پرطرفدارترین انسان در این شبکه اجتماعی جایزه ای را از سوی مسئولان فیسبوک گرفت.

کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال جهان روز گذشته عکسی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده، که در آن جایزه ویژه ای را که از فیس بوک دریافت کرده ، مشخص است او در توضیح عکس نوشت :

« سلام بچه ها، من جایزه جدیدی را دریافت کرده ام که در نمایشگاه موزه CR۷ است این جایزه را فیس بوک به خاطر ۱۰۰ میلیون هوادار به من داده است. با تشکر از فیس بوک»

صفحه ی شخصی کریس رونالدو در فیس بوک هم اکنون بیش از ۱۰۱ میلیون لایک خورده است و همین عکس او بیش از یک میلیون لایک هواداران را به دنبال داشته است. این در حالی است که صفحه ی فیس بوک لیونل مسی رقیب جدی و دیرینه رونالدو ۷۵ میلیون لایک خورده است. به نظر می رسد رقابت سر سخت این دو فوق ستاره ی در زمین فوتبال به شبکه های اجتماعی به خصوص فیس بوک هم کشیده شده و طرفداران این دو ستاره برای بالا بردن لایک های این دو رقابت سرسخت و تنگاتنگی را با یکدیگر دارند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 501 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php